شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹
سعید  عبدولی و مجتبی کریمفر دو تن از قهرمانان کشتی فرنگی ایران در بازیهایی آسیایی اینچئون امشب در میان استقبال گرم مردم و مسئولان وارد اندیمشک شدند.

به گزارش «داریا نیور» در مراسم استقبال سعید و مجتبی فرماندار اندیمشک، مدیرکل ورزش جوانان استان، رئیس هیات کشتی استان خوزستان و جمعی از مسئولان و مردم ورزش دوست اندیمشک حضور داشتند.

سعید عبدولی در مصاحبه ای اختصاصی با «داریا» گفت:همه ی مردم دیدند که چگونه سرم در اینچئون بریده شد. کاری از دستم بر نمی آمد. برای طلا رفتم بودم که با ناجوانمردی کره ای ها این مدال تبدیل به برنز شد.

عبدولی با اشاره به اینکه بزودی تمریناتم را آغار خواهم کرد افزود:دلم برای خانواده ام بشدت تنگ شده است. انشاا…بعد از یکی، دو روز ریکاوری سریعا تمریناتم را برای مسابقات آتی و طلای المپیک از سر می گیرم.

مجتبی کربمفر نیز که به مانند عبدولی در کشتی مقابل حریف کره ای با ناداوری بازنده شد گفت:اتفاقات اینچئون را فراموش کرده ام و برای موفقیت در آینده بازهم تلاش خواهم کرد.وی با تشکر از حمایت های مردم و خانواده اش اظهار کرد: هدف اصلی ام حضور در المپیک برزیل و کسب مدال طلا است و برای این مهم شبانه روز تلاش خواهم کرد.

گفتنی است حبیب الله اخلاقی طلایی کشتی ایران در اینچئون بدلیل حضور خانواده اش در تهران چند روز دیگر به اندیمشک بارخواهد گشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار