اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
به منظور اجرای صحیح تحول نظام سلامت پزشكان هیئت علمی در بیمارستان امام خمینی حضور مستمر خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره)، دکتر سید رضا سعیدیان معاون آموزشی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی «ره» با اعلام این خبر گفت: اجرای صحیح و مستمر برنامه های حضور پزشکان محترم هیئت علمی مقیم از نقاط قوت طرح تحول نظام سلامت بوده که الحمدلله در این مرکز با همکاری پزشکان مقیم همچنان ادامه می یابد.
وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در حال حاضر هیچ گونه وقفه ای صورت نگرفته و امیدواریم با پیگیری های مستمر شاهد ارتقاء کیفیت و بهره مندی خدمات درمانی از وجود پزشکان مستقر و مقیم خواهیم بود .
این مقام مسوول تصریح کرد: از زمان آغاز طرح تحول نظام سلامت در خوزستان، این مرکز با توجه به فضاهای مشخص و محدود آموزشی موجود ، از شروع سال تحصیلی جدید درگیر ورود کثیری از دانشجویان جدید الورود شده که با توجه به کمبود فضای آموزشی لازم، یاعث کاسته شدن و بعضاً تلاقی کلاس های دانشجویان و کلاسهای گروه های آموزشی شده که منجر به ناهماهنگی های زیادی شده است.
سعیدیان در پایان گفت: این معاونت انتظار دارد که با ساماندهی ، تجهیز و گسترش فضاهای آموزشی از بدو آغاز سال تحصیلی، همچون سالن کنفرانس ها و کلاس های گروه ها ما را در امر آموزش برآورد ه شود تاهیچ گونه مشکلی در امر آموزشی نداشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار