شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
معاون فرهنگي و اجتماعي اوقاف و امور خيريه خوزستان:
هادی شفیع زاده يادآور شد: با توجه به اينكه خوزستان در بحث فرقه وهابيت داراي حساسيت بيشتر است در اين ايام از شخصيتي است كه زماني وهابي بوده و با يك واقعه دوباره برگشته و شيعه مي شود (مستبصر) براي سخنراني هاي مختلف استفاده مي كنيم.
 معاون فرهنگي و اجتماعي اوقاف و امور خيريه خوزستان از سخنراني وهابي شيعه شده در اهواز خبر داد.
هادي شفيع زاده  اظهار كرد: يك ويژه برنامه با عنوان جشن ولايت علوي و اكمال دين نبوي همزمان با سراسر كشور در خوزستان در حال برگزاري است. اين برنامه 14 محور دارد كه در بقاع شاخص استان مي شوند.

وي افزود: عرفه، عيد قربان، برپايي سلسه مباحث نمايشگاهي، راه اندازي ايستگاه هاي پذيرايي صلواتي در روز غدير، برگزاري جشن با اجراي سخنراني، مداحي و تجليل از سادات خادم بقاع ، خطبه خواني و مراسم عقد اخوت در شب عيد غدير و همچنين برگزاري همايش بانوان ولايي در روز عيد غدير از محورهاي اين ويژه برنامه هستند.

معاون فرهنگي و اجتماعي اوقاف و امور خيريه خوزستان تصريح كرد: به مناسبت عيد غدير برنامه هاي ابتكاري مختلفي در اهواز برگزار مي شود كه از جمله آنها مي توان به عيادت از بيماران بيمارستان امير المومنين كه انتصاب به امام علي هست اشاره كرد.

شفيع زاده خاطرنشان كرد: ديدار از خانواده هاي ايتام سادات با هدف اكرام، مساعدت مالي و كمك هزينه تحصيلي به دانش آموزان، توزيع سه هزار بروشور معرفي موقوفات اميرالمونين در نماز جمعه هفته جاري از ديگر برنامه هاي عيد قربان است.

وي يادآور شد: با توجه به اينكه خوزستان در بحث فرقه وهابيت داراي حساسيت بيشتر است در اين ايام از شخصيتي است كه زماني وهابي بوده و با يك واقعه دوباره برگشته و شيعه مي شود (مستبصر) براي سخنراني هاي مختلف استفاده مي كنيم.

معاون فرهنگي و اجتماعي اوقاف و امور خيريه خوزستان بيان كرد:‌ يكي از راه هاي مقابله با وهابيت استفاده از ظرفيتي است كه از خود آن ها برگزيده شده است. حميد شيرواني جزو مستبصريني است كه شيعه شده و مشغول تبليغ مذهب شريف تشيع است و مقرر شده تا سه روز برنامه سخنراني اجرا كند و اين برنامه ها بيشتر در مناطق حاشيه اهواز برگزار مي شود.

شفيع زاده در پايان گفت: برگزاري جشن روز غدير در سراسر استان اجرا مي شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار