اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
رییس پلیس فتا استان مرکزی از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی با هویت جعلی در اراک خبر داد و گفت: این فرد با ساخت حسابهای کاربری ( اکانت) جعلی اقدام به کلاهبرداری می کرد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا،‌ سرگرد «مصطفی نوروزی» افزود: یکی از شهروندان هفته گذشته به قرارگاه پلیس مراجعه و اعلام کرد که فرد ناشناسی با ساختن حساب کاربری جعلی در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری کرده است.


وی بیان کرد: در بررسی های اولیه، شاکی اظهار کرد که با تصور اینکه فرد درخواست کننده از آشنایان او است که نیاز شدید مالی دارد مبلغ پنج میلیون ریال واریز کرده و پس از آن ارتباطش قطع شده است.

رییس پلیس فتا استان مرکزی ادامه داد: پلیس موضوع را در دستور کار قرار داد و با اقدامات اطلاعاتی، متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی و دستگیر کرد.

سرگرد نوروزی عنوان کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته؛ متهم به 200 میلیون ریال دیگر کلاهبرداری به این شکل از افرادی در استان های تهران‌، آذربایجان شرقی‌، اصفهان و فارس اعتراف کرد.

وی گفت: در بازجویی از منزل این کلاهبردار تعدادی تجهیزات رایانه ای و مدارک جعلی کشف و ضبط شد و متهم با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار