اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
1) با تعیین روسای کمسیون های شورای شهر اهواز اوضاع و احوال این نهاد نظارتی و مردمی کمی آرام و کم حاشیه شده است. امید می رود که شوراییان با درک شرایط مرکز استان از تک تک فرصت ها برای حل مشکلات شهروندان اهوازی استفاده کند.

شنیده های ذره بین حکایت از آن دارد که ماجرای ایجاد معاونت اجرایی برای شورای شهر به سایر شهرهای استان هم سرایت کرده و این موضوع در حال تبدیل شدن به یک موضوع اختلافی در برخی از شهرهاست. هر چند گفته می شود در برخی شهرها ادعا شده که تلاش می کنیم اجازه مهدی چمران رئیس شورای عالی استان ها را بگیریم اما باید گفت آنچه در قانون آمده صراحت دارد که تصویب چارت تفصیلی شورا و ساختار اداری آن با وزارت کشور است و نه شورای عالی استان ها. همچنین استفاده از واژه سمتی دبیر شورا بجای منشی اول یا دوم هم به نظر می رسد بدعتی ست که می بایست در لفظ قانونی خود بکار برده شود.

2) در حاشیه دیدار اصحاب رسانه و مطبوعات خوزستان با آیت الله موسوی جزایری، ایشان در پاسخ به این سوال که نظر شما در خصوص تردد خودروهای پلاک اروندی چیست، عنوان کردند که از تردد خودروهای پلاک اروند اعلام حمایت می کنند و خواستار ادامه همین روند در جهت رفاه شهروندان استان می باشد.

3) بر اساس اخبار رسیده به ذره بین قرار است طی روزهای آینده حجت اله دهدشتی، به سمت مدیریت حراست شهرداری اهواز منصوب شود. ریاست حوزه حراست استانداری خوزستان و مدیرکل اتباع و امور خارجه استانداری خوزستان در کارنامه مدیریتی دهدشتی دیده می شود. هم اکنون سرپرستی مدیریت حراست شهرداری اهواز بر عهده شاولی از مدیران حوزه دفتر شهردار اهواز می باشد.

4) آیت الله موسوی جزایری در نشست با اصحاب رسانه توصیه کرد تا روزنامه نگاران و نمایندگان مجلس که از اقشار تاثیرگزار و مهم استان هستند در مورد مسایل استان جلسات مشترک داشته باشند. 

5) برخی گروه های واتس آپی به نظر می رسد با هنجارشکنی و زیر پا گذاشتن اخلاق به اتهام زنی به افراد و نهادها می پردازند که در این میان یکی از گروه ها با نام بردن از یکی از سازمان های شهرداری اهواز و پرسنل آن خصوصا پرسنل خانم گوی سبقت را از دیگران ربوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار