اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۹۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
پیام سیدشکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز بمناسبت انتصاب عالیپور :
انتصاب شایسته و بجای مهندس بیژن عالیپور که دارای سوابق متعدد و تجارب اجرایی موفق در حوزه نفت، گاز و انرژی می باشند از اقدامات قابل تقدیر وزارت نفت خصوصا در بکارگیری و توجه به نیروی انسانی بومی و شایسته است.
یام سیدشکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون به مناسبت انتصاب مهندس بیژن عالیپور به عنوان مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب.به گزارش خبرنگار ما مشروح پیام نماینده اهواز به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انتصاب شایسته و بجای مهندس بیژن عالیپور که دارای سوابق متعدد و تجارب اجرایی موفق در حوزه نفت، گاز و انرژی می باشند از اقدامات قابل تقدیر وزارت نفت خصوصا در بکارگیری و توجه به نیروی انسانی بومی و شایسته است.بی گمان وضعیت امروز استان خوزستان به عنوان پایتخت انرژی کشور که قلب تپنده اقتصاد میهن اسلامی ماست زیبنده کشور و استان خوزستان نیست و بر مدیر جدید و عالی وزارت نفت در خوزستان تکلیف و فرض است که با تجدید نظر در سیاست های گذشته در راستای عمل به تعهدات انسانی و انقلابی دین وزارت نفت را به جامعه خوزستانی خصوصا توجه جدی به اشتغال جوانان عزیز خوزستانی و کمک به توسعه و عمران مناطق کمتر توسعه یافته استان ادا نماید و انشاالله کاری کند تا بلکه خدمات نفت در خوزستان از چهارجوب دیوارهای شهرک نفت و نیوساید به سایر نقاط توسعه یابد و حق شهرها و روستاهای محروم استان خوزستان از سهم ارزش افزوده و نیز سهم آلایندگی از محل فروش نفت را بدهند که مردمان این دیار از خدمات مناطق نفتخیز به استان بسیار گلایه دارند.

مردم نجیب و ولایتمدار ما قدردان نظام اسلامی هستند و هر قدمی که در راه رفع محرومیت آن ها برداشته می شود با همراهی و دعای خیر ایشان همراه خواهد بود.اینجانب با تشکر ویژه از استاندار محترم خوزستان که تلاش ویژه ای برای این تدبیر و انتصاب داشت از همه برادران و خواهران خدوم و تلاشگر صنعت استراتژیک نفت درخواست دارم ضمن همکاری با مدیریت جدید همه تلاش خود را جهت افزایش تولید صیانتی نفت صورت داده و مساعی ویژه ای جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و عبور از موانع تحریم های ظالمانه بکارگیرند و در بکارگیری مدیران اصل شایسته سالاری را فراموس ننمایید.والسلام
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۲
comment
comment
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
comment
1
2
comment با عرض تبریک به ایشان و ذکر این تکته که همه قسمتهای ماشین این شرکت نیاز به تعویض و نه تعمیر دارد بخصوص قسمتهای اداری و آموزشی و روایط عمومی و بخش ساختار. واقعا ویرانه ای را تحویل گرفتید..
comment
سید صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
comment
0
1
comment متاسفانه از آنجا که مدیر قبلی خود ... بود، ناگزیر ... را نیز بر صندلی مدیریت‌های مناطق نفتخیز گمارده است! اما این ... باید بروند و ژنرال‌هایی همچون مهندس زنگنه و مهندس عالیپور جایگزین آنها شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار