اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۱۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹
نماینده مسجدسلیمان
جلیلی با تاکید بر این‌که دولت به‌ويژه سازمان هواپيمايي كشور بايد روحيه و رويكرد عدم تمركز شركت‌ها كه مورد تاكيد مسوولان كشوری است را در دستور كار قرار دهد‏، تصريح‌كرد: اين‌كه شركت هواپيمايي نفت ايران از خوزستان به تهران برود اقدامي بي‌معني است. بايد گردش مالي و فعاليت اين شركت هم‌چون سال‌هاي گذشته در استان باقي بماند و حتي حضور اين شركت و اقدامات آن بايد بيش از پيش در استان تقويت شود.
نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از طرح انتقال دفتر مركزي شركت هواپيمايي نفت ايران به تهران، گفت: با انتقال این شرکت و يا حتي بخشي از آن مخالفیم.
 
اسماعیل جليلي اظهاركرد: ‌اين اقدام از نظر ما اقدامي غيركارشناسي است و با روحيه و رويكرد عدم تمركز شركت‌ها در مراكز، سازگار نيست.
 
وي با تاکید بر این‌که دولت به‌ويژه سازمان هواپيمايي كشور بايد روحيه و رويكرد عدم تمركز شركت‌ها كه مورد تاكيد مسوولان كشوری است را در دستور كار قرار دهد‏، تصريح‌كرد: اين‌كه شركت هواپيمايي نفت ايران از خوزستان به تهران برود اقدامي بي‌معني است. بايد گردش مالي و فعاليت اين شركت هم‌چون سال‌هاي گذشته در استان باقي بماند و حتي حضور اين شركت و اقدامات آن بايد بيش از پيش در استان تقويت شود.
 
نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي عنوان‌كرد:‌ هر استان و منطقه‌اي در كشور داراي مزيت‌هايي است كه استان خوزستان هم با توجه به قرار داشتن در منطقه نفت‌خیز، بايد از امکاناتی هم‌چون وجود اين شركت در استان برخوردار باشد.
 
جليلي ادامه‌داد: سياست‌هاي ابلاغي مقام معظم رهبري در استان، بر اصلاح نظام اداري بر پایه عدم تمركز شركت‌ها در مرکز تاكيد مي‌كند و بايد در انتقال شركت‌ها، مزيت‌هاي هر منطقه در كشور در نظر گرفته شود؛ اين‌كه همه چيز را به تهران انتقال مي‌دهيم، هنر نيست.
 
وي گفت: در مجموع با انتقال هر شرکتی که مزيتي برای استان محسوب می‌شود، مخالف هستيم و حتي اعتقاد ما بر اين است كه بايد وزارت نفت و شركت‌ ملي نفت ايران هم در استان مستقر شود.

مرجع/ایسنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
comment
0
0
comment چرا وزارت نفت عوارض الایندگی شهرداریهای استان را پرداخت نمیکند؟ نمایندگان مردم خوزستان میبایست این مسئله را پیگیری نمایند پرداخت حق عوارض به شهرداریهای شهرهای نفت خیز میتواند تا حدودی عقب ماندگیها و معضلات این شهرها را جبران کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار