اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵
وزیر بهداشت با بیان اینکه آلودگی هوای اهواز موضوع پیچیده‌ای است گفت: تاکنون هزار نفر به دلیل این آلودگی راهی بیمارستان شده‌اند بنابراین برای حل این معضل باید محیط زیست وارد عمل شود.
شهرخبر: وزیر بهداشت با بیان اینکه آلودگی هوای اهواز موضوع پیچیده‌ای است گفت: تاکنون هزار نفر به دلیل این آلودگی راهی بیمارستان شده‌اند بنابراین برای حل این معضل باید محیط زیست وارد عمل شود.

دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت امروز در حاشیه امضای تفاهم نامه مشترک بین وزارت بهداشت و سازمان اوقاف در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت آلودگی هوا در اهواز گفت: موضوع این آلودگی در اهواز جدی است، بدون تردید آلاینده‌ای در آسمان ایجاد می‌شود که با بارش باران این آلاینده در هوا قرار می‌گیرد که مردم با استنشاق این هوا دچار تنگی نفس می‌شوند. 

وی ادامه: این موضوع از سال گذشته ایجاد شده که اطلاع رسانی‌های صحیحی سال گذشته انجام شد و بارش این نوع باران‌ها قطع شد ولی دوباره امسال با شروع بارندگی دوباره موضوع تشدید آلودگی هوا ایجاد شده که تا به حال هزار نفر را راهی بیمارستان‌ها کرده است. 

وزیر بهداشت با بیان اینکه این آلاینده‌ها از محیط‌‌‌های اطراف به داخل شهر می‌آیند، عنوان کرد: محیط زیست باید وارد این موضوع شود و تمهیداتی را برای پیشگیری از وقوع دوباره بیاندیشد. 

هاشمی در خصوص مسمومیت بیش از ۲۰۰ نفر از ساکنین یک منطقه در زاهدان به دلیل متصاعد شدن گازی ناشناخته گفت: دیروز یک گروه از وزارت بهداشت به منطقه اعزام شده و یک گروه دیگر نیز امروز اعزام شدند، علت وقوع در حال بررسی است. 

موضوعات مختلفی برای علت این مسمومیت مطرح شده که نظر قطعی را باید استاندار زاهدان اعلام کند ولی در عین حال تمام گروه‌های درمانی و خدماتی وزارت بهداشت، انتقال خون و اورژانس در حال آماده باش هستند که در صورت لزوم بتوانند مصدومین را به تهران یا دیگر استانهای اطراف اعزام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار