اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
معاون امنيتي و انتظامي استانداری خوزستان با بيان اين كه در بين مردم امنيت به ماهوی امنيت، بيشتر در حوزه عمومي و انتظامي است، گفت: خوشبختانه در سطح استان و ملی مسئله خاص امنيتي نداريم؛ ولي امنيت از مقوله هايي است كه بايد هيچ گاه در آفرينش و خلق آن تعلل نكنيم.
 
  قدرت الله دهقان در نشست شوراي اداري استان كه بعد ازظهر چهارم آبان ماه در سالن جلسات شهيد رجايي استانداري خوزستان برگزار شد، با اشاره به سياست‌هاي استان به ويژه در زمينه جلب و جذب مرزنشينان در نقاط مرزي از شمالي ترين نقطه در چزابه تا جنوبي ترين آن در هنديجان، اظهاركرد: در اين زمينه كارهاي خوب و اميد آفرين آغاز شده است و براي اولين بار در تاريخ شادگان قرار است بندر شادگان به عنوان جزئي از سواحل آبي استان افتتاح شود.
 
وي با اشاره به صدور مجوزهاي لازم در اين خصوص، افزود: با افتتاح بندر شادگان اين منطقه رونق خاص خود را پيدا مي كند و به شادابي و نشاط اقتصادي مي رسد؛ همچنين ساير نقاط استان نيز از آن بهره مند خواهند شد
 
معاون امنيتي و انتظامي استانداري خوزستان خاطرنشان كرد: هرچه بتوانيم در گوشه گوشه استان در ايجاد شوق و طراوت اقتصادي و اميد به آينده در ميان مردم موفق عمل كنيم، اين خود بهترين كار براي ايجاد و ارتقا امنيت است؛ بنابراين هركدام از دستگاه ها به سهم خود مي تواند با دركنار مردم بودن و براي مردم بودن و به طور خاضعانه به معناي واقعي كلمه خود را خدمتگزار مردم دانستن، در ايجاد نشاط و خدمت گزاري در حوزه مربوطه به طور موثر عمل كنند تا قطعا در حوزه امنيت سهم و دين خود را ادا كرده باشند.
 
خوزستان یکی از امن ترین نقاط ایران بلکه جهان است
 
به گزارش خبرنگار ایسنا همچنین در این نشست امامی مدير كل اطلاعات خوزستان، به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات، مجموعه گزارشی از وضعیت، ماموریت ها و عملکرد وزارت اطلاعات در استان خوزستان ارائه کرد.
 
وی با بيان اين كه تاكيد وزير و محور حركت و فعاليت در وزارت اطلاعات بر اين است كه هر اقدامي در این وزارت خانه بايد براساس موازين شرع، قانون و اخلاق باشد، اظهاركرد:‌ در خصوص امنيت خوزستان و تاثيرگذاري آن در سطح ملي شاخص هاي مختلفي وجود دارد که همه تعيين كننده است و تاثیرگذاری این استان در سطح ملی كاملا مشخص و محرز است.
 
امامی افزود: به رغم طراحی توطئه های مختلف از سوی اجانب و نظام سلطه علیه کشور، خصوصا در این استان، با عنایات الهی و هماهنگی کامل فی ما بین دستگاه های مسوول در استان، تسلط بسیار مطلوبی بر تحرکات معاندین نظام وجود دارد و با افتخار اعلام می کنیم که خوزستان یکی از امن ترین نقاط ایران بلکه جهان است و زمینه برای رشد و توسعه در ابعاد مختلف در آن مهیا است.
 
وي با بيان اين كه ميزان مشاركت و سهم مردم در تامين امنيت فوق‌العاده زياد است، با قدردانی از آحاد مردم استان در ياري رساندن به مجموعه اطلاعات در انجام ماموريت‌هاي سنگين خود و همچنين همه مسئولان استان، گفت: در وزارت اطلاعات همان گونه که حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری فرموده اند جلب اعتماد مردم و خدمت به آن ها در اولویت نخست است.
 
مدير كل اطلاعات خوزستان خطاب به مسئولان دستگاه هاي دولتي آن ها را در وهله نخست مسئول صیانت از سلامت دستگاه های متبوعشان معرفی و عنوان کرد: در این خصوص برای هرگونه همکاری آمادگی داریم و البته به وظایف خود نیز بر طبق موازین قانونی عمل می کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار