اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۲۲۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
عضو شورای شهر اهواز:
حسین حیدری در پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر اهواز که دوشنبه شب در محل شورای شهر برگزار شد بیان کرد:اعضای شورای شهر اهواز باید نسبت به تحقیق و تفحص از شهرداری اهواز حساسیت بیشتری داشته باشند.وی درعین حال افزود:شهرداری اهواز در ماه های گذشته در اجرای پروژه های عمرانی عملکرد موفقی داشته ،هرچند اجرای برخی دیگر از پروژه ها نیز طولانی شده است.
 عضو شورای شهر اهواز خواستار ارایه عملکرد مالی شهرداری اهواز در نیمه نخست امسال از سوی شهردار این شهر و در جلسه علنی شورای شهر شد.

به گزارش ایرنا؛ حسین حیدری در پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر اهواز که دوشنبه شب در محل شورای شهر برگزار شد بیان کرد:اعضای شورای شهر اهواز باید نسبت به تحقیق و تفحص از شهرداری اهواز حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی درعین حال افزود:شهرداری اهواز در ماه های گذشته در اجرای پروژه های عمرانی عملکرد موفقی داشته ،هرچند اجرای برخی دیگر از پروژه ها نیز طولانی شده است.

وی در ادامه گفت:در یک ماه گذشته شاهد حضور افراد جدید در مجموعه شورای شهر اهواز هستیم که این امر موجب سستی و هدر رفتن بودجه می شود.

ناجی سواری دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز با اشاره به مشکل آسفالت برخی خیابان های شهر اهواز گفت: در برخی از مناطق عملکرد شهرداری در آسفالت خیابان ها ضعیف بوده و مردم نارضایتی خود را اعلام کرده اند.

وی افزود:اهواز تنها کلانشهری است که فضای سبز و درختان آن بدون پلاک هستند که شهرداری اهواز باید نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.

این عضو شورای شهر اهواز تاکید کرد:در تاکسیرانی اهواز نیز در یک سال گذشته نظارت کافی صورت نگرفته ، به گونه ای که کرایه تاکسی در برخی مناطق افزایش بی رویه ای داشته است.

سواری، در خصوص مناقصات برگزار شده در شهرداری اهواز گفت:در برخی موارد شورای شهر و حتی شهردار اهواز هم اطلاعات کافی از مناقصات ندارند؛سیستم شهرداری اهواز زمانی موفق است که به صورت یکپارچه عمل کند.

' سید جواد رضوی ' دیگر عضو شورای شهر اهواز با اشاره به اجرای پروژه زیر گذر شریعتی گفت:بر اساس زمان اعلام شده از سوی شهرداری اهواز این پروژه باید در مدت 9 ماه به اتمام می رسید؛ شهردار اهواز باید در این خصوص پاسخ گوی شورای شهر باشد.

'رامی علاسوند 'دیگر عضو شواری شهر اهواز نیز بیان کرد: دلیل اصلی تاخیر در اجرای این پروژه داشتن معارض است.

در ادامه این جلسه شورایار کوی علوی اهواز با اشاره به برخی مشکلات در این منطقه گفت:در جلسه علنی 13 اردیبهشت امسال تمامی مشکلات کوی علوی توسط شواریاری بیان شد، اما با وجود گذشت چند ماه هیچ گونه اقدامی برای رفع مشکلات انجام نشده است.

سید شهرام فاضلی بیان کرد:یکی از مشکلات کوی علوی نداشتن ایستگاه تاکسی است که با وجود مکاتبات انجام شده با مسوولان هنوز به نتیجه نرسیده ، و نامه های ارسال شده به مسوولان از سوی شورایاری کوی علوی، مفقود شده است.

وی ادامه داد: یکی از معضلات کوی علوی نابسامانی خیابان الهادی با 120 خانوار است که هیچ کدام از مناطق شش و چهار شهر اهواز حاضر به ارایه خدمات به این خیابان نیستند.

شورایار کوی علوی با اشاره به آغاز به کار اجرای پروژه ساخت ورزشگاه غدیر اهواز گفت:از شورای شهر اهواز تقاضا داریم که برای ایجاد اشتغال جوانان منطقه از پیمانکار طرح بخواهد برای ساخت و تجهیر این ورزشگاه از نیروهای بومی منطقه استفاده کند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
comment
comment
شهروند اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
comment
0
1
comment چرا کسی از ((مترو)) حرفی نمیزنه؟!
چه خوب است که جلسات منظم هفتگی در شورای شهر اهواز بمنظور پیشبرد پروژه مترو برگزار شود.
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
comment
0
3
comment لطفا در خصوص عدم افتتاح پروژه کشتارگاه دام اهواز نیز تفحص شود.
comment
علی حاجتی شیمنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
comment
0
3
comment اینجانب به عنوان یک شهرونداهوازی برایم جای سوال دارددراهوازبجزتوسعه پلنوم ومیادین جمهوری وجوادالامه چه کارعمرانی درشهراهوازانجام شده است یادرحال انجام است کاش شهردارواعضای محترم شورای شهرهمزمان باشروع مسولیتشان به شهراصفهان سری میزدندوآنگاه صحبت ازتبدیل شدن اهوازبه کارگاه عمرانی مینمودند درحالیکه درآمدشهرداری اهوازاگربیشترازاصفهان نباشدکمترنیست.میزان ساخت وسازدرشهراهوازخیلی بیشترازاصفهان میباشد.
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
comment
comment دوست عزیز لطفا اهواز رو با اصفهان مقایسه نکنید چون هیچ بودجه ای از طرف دولت برای شهرداری در نظر گرفته نمیشود.البته قبلا بوده که قطع شده.
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
comment
0
3
comment شهرداری اهواز به سازمان زیباسازی بسیار قوی و کارامد متشکل از یک تیم متخصص،باتجربه و کارامد نیاز دارد تا بتوان به تغییر چهره شهر امیدوار بود؛متاسفانه فعالیتهای این سازمان در یک سال گذشته قابل قبول نبوده و نتوانسته تاثیر مثبتی برافزایش زیبایی و تغییر چهره شهر داشته باشد.
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
comment
0
3
comment با سلام خواهشمند است بحث سرریز فاضلاب در خیا بان های شهر پیگیری شود زیرا رفته رفته در حال تبدیل به یک بحران است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار