شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
نماینده مسجد سلیمان، لالی ، اندیکا وهفتگل در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه آرمان گرایانه به برنامه های توسعه وجود دارد و برای رفع این مشکل باید اجرایی شدن این برنامه ها را در استان در دستور کار قرار داد.

به گزارش ایرنا ' اسماعیل جلیلی' شنبه درشورای برنامه ریزی استان در محل سالن جلسات استانداری خوزستان با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه اظهار داشت: در این برنامه به رشد اقتصادی و ظرفیت شناسی استان بسیار توجه شده است.

وی گفت: استان خوزستان در برنامه چهام و پنجم توسعه بسیار ضعیف عمل کرد و بیشتر چشم اندازهای این برنامه ها نتوانست محقق شوند و آن هم به دلیل نگاه آرمان گرایانه بدون توجه به مبنای اجرایی برنامه است.

همچنین نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت بسیار خوب منطقه آزاد که در استان وجود دارد بیان داشت: تمام ادارات و ارگان ها دراستان به نوعی با منطقه آزاد اروند در استان درگیر هستند.

' سید حسین دهدشتی' در ادامه بیان داشت: اصلاح تعیین قوانین و مقررات منطقه آزاد در حال بررسی است که کلیات قانون منطقه آزاد برنامه محور باشد و بر اساس برنامه حرکت کنند.

همچنین در ادامه جلسه نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر قرار بر این است که استان خوزستان به قطب گردشگری و اقتصادی در کشور تبدیل شود باید این چشم انداز در برنامه پنج ساله و بودجه سالانه گنجانده شود.

' ناصر سودانی' افزود: برنامه ششم در حال تدوین است و باید نکاتی که باعث توسعه استان می شود را در برنامه پنج ساله و بودجه قرار داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار