اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز نسبت به فعالیت پیمانکاران بدون مجوز در زمینه سرویس مدارس به خانواده‌ها هشدار داد.

موسی ممبینی اظهار کرد: هر چند 35 پیمانکار مجاز سرویس مدارس در اهواز از سوی سازمان تاکسیرانی به اداره‌کل آموزش و پرورش و سپس به نواحی چهارگانه آموزش و پرورش اهواز معرفی شده‌اند، ولی برخی خانواده‌ها با افرادی قرارداد امضا می‌کنند که مجوز قانونی برای فعالیت در این زمینه ندارند.

وی با بیان این‌که صلاحیت پیمانکاران بدون مجوز، تایید نشده است؛ افزود: اداره‌کل آموزش و پرورش از ابتدای سال تحصیلی به خانواده‌ها توصیه کرده که تنها با پیمانکارانی قرارداد ببندند که دارای تاییدیه صلاحیت کافی و لازم از سوی مراجع ذی‌صلاح باشند و فرزندان خود را به دست افراد بدون صلاحیت ندهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز گفت: یکی از تخلفات رانندگان این پیمانکاران، افزایش سرنشینان از 4 به 9 نفر است که این برخلاف تعهدی است که یک راننده دارد.

وی ادامه داد:‌ گشت‌های تاکسیرانی با مشاهده این موارد، اعمال قانون کرده‌اند ولی برخی خانواده‌ها به نوعی زمینه فعالیت و دور زدن قانون را برای پیمانکاران خاطی فراهم می‌کنند.

ممبینی اظهار کرد: خانواده‌ها می‌توانند فهرست پیمانکاران دارای مجوز فعالیت و دارای تاییدیه صلاحیت را از مدارس دریافت و نسبت به عقد قرارداد با پیمانکار مورد نظر اقدام کند تا فرزندانشان در سایه قانون و با آرامش خیال به تحصیل بپردازند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار