اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۳۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
امام‌جمعه موقت اهواز گفت: اشک ریختن بر اهل بیت(ع) موجب بیداری ما می‌شود و از این رو دشمن نمی‌خواهد زنان و مردان ما زینبی و حسینی زندگی کنند.

امام‌جمعه موقت اهواز گفت: اشک ریختن بر اهل بیت(ع) موجب بیداری ما می‌شود و از این رو دشمن نمی‌خواهد زنان و مردان ما زینبی و حسینی زندگی کنند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در تجمعی که به یاد شهید مدافع حرم جبار دریساوی، شامگاه گذشته 15 آبان برگزار شد، با اشاره به سود اقامه عزا و اشک ریختن بر امام حسین(ع) و خاندان ایشان، اظهارکرد: دشمن محبان اهل بیت(ع) را رها نمی‌کند و هرلحظه در هر حال سم‌پاشی و شبهه‌افکنی برای جداسازی ما از اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی بیان کرد: اشک ریختن بر اهل بیت(ع) باعث بیداری ما می‌شود و از این رو دشمن نمی‌خواهد زنان و مردان ما زینبی و حسینی زندگی کنند. اگر 142 شبکه ماهواره ای را بر آسمان ایران قرار داده تا مستهجن‌ترین صحنه‌ها را وارد خانه و خانواده‌های ما کند برای آن است که قصد دارد تا عرض ارادت ما به امام حسین(ع) را بگیرد و تا زمانی که اتصال به این خاندان ادامه دارد ما زنده‌ایم و دشمن نمی‌تواند بر ما غلبه کند.

حاجتی با اشاره به حضور داعشیان تا 31 کیلومتری کربلا، گفت: دشمنان به سامرا حمله کرده تا حرم امامین عسکریین(ع) را تخریب کنند اما در منطقه جوف الصخر منهدم شدند و به گفته خودشان هر بلایی که سرشان می‌آید از ایران و ایرانی است.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: امروز شمر، یزید و حرمله زمانه، آمریکا، اسراییل و انگلیس است که باید آنها را شناخت.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما قطره‌ای از دشت‌های عشق و مودت به اباعبدالله الحسین(ع) بودند، افزود: اگر بر سر و سینه زده و برای اهل بیت(ع) اشک بریزیم در حالی که شمر زمان را نشناخته‌ایم ضرر کرده‌ایم.

حاجتی با اشاره به فرموده امام حسین(ع) خطاب به یزید مبنی بر « مثلی لا یبایع مثله، مثل من با مثل یزید بیعت نمی‌کند»، ادامه داد: این سخن به معنای آن است که هر کس حسینی شد دیگر با هیچ یزیدی در همه دوران بیعت نمی‌کند. میان یا حسین و با حسین یک نقطه تفاوت است اما بیان آن ساده و با حسین ماندن مهم است. همانگونه که رسول خدا(ص) فرموده‌اند: «خداوند دوست دارد کسی را که حسینم را دوست بدارد».

امام جمعه موقت اهواز خطاب به بانوان حاضر در تجمع رهروان زینبی، با اشاره به موضوع همراهی همسر زهیر با او در واقعه کربلا، گفت: زبان یک زن پل رسیدن یک مرد به بهشت شد. زبان بانوان می‌تواند ناصر حسین(ع)، زینب(س) و یاری‌گر امام زمان(عج) باشد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از خانواده‌های شهیدان حسن گرجی، مهرداد عصاره، مسعود مقومی و فرجوانی تقدیر شد. 
برچسب ها: داعش ، کربلا ، عراق ، اهواز
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
comment
0
2
comment منشا خبر شما نبايد خطبه نماز جمعه باشد.
comment
داود رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
comment
0
0
comment با سلام . خدمت دوست عزیزی که کامنت مخالفت با درج خبر از از خطیب نماز جمعه را زده عرض کنم .
که در واقعیت همه مردم نمیتوانند برای نماز روز جمعه اقدام کنند حالا به هر دلیلی اگر این اخبار توسط رسانها . صدا وسیما. رادیو . روزنامه ها و سایتهای اطلاع رسانی به اطلاع مردم نرسند پس چگونه اطلاع رسانی شود . خبر میتواند از هر مکان و زمانی و با اعتماد به صحیح بودم خبر میتوان اطلاع رسانی شود پس خبر. یک خبر است باید اخبار شود با سپاس از مدیریت پر مخاطب و مردمی شوشان انشالله خداوند همیشه در پناه شما و دستدرکارانو همکاران شما باشد .
داود رحیمی . اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار