شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: تصادف مرگبار یک دستگاه خودرو پژو با پراید در جاده مسجدسلیمان – اهواز منجر به مرگ ۳ سرنشین پژو و ۵ سرنشین پراید گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرنشینان خودرو پژو به نام های محمود مهدی پور حدوداً ۶۰ ساله به همراه فرزندش نادر مهدی پور حدوداً ۲۴ ساله و سلطانمراد مهدی پور حدوداً ۶۰ ساله که در حال بازگشت از یک مراسم عزاداری از منطقه هفت شهیدان بودند در محدوده پاسگاه شهید مدرس (آب گنجی) با یک دستگاه خودرو پراید تصادف که متاسفانه در این حادثه ۸ نفر جان خود را از دست دادند. هنوز از هویت ۵ کشته دیگر اطلاعی در دست نیست.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
داود رحيمى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
comment
0
1
comment اين هم يکى از هزا ران تصادفات جادهى در اين مسير ميباشد که بشتر اين اتفاقات به دليل مشکلات جادهى ميباشد خدا رحمتشان کند
comment
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
comment
0
1
comment متولیان امر جاده ای و خود رویی اعلام کنند هر کس از شهری به شهر دیگر می رود ا- پتو بعداد نفرات 2- ملحفه به تعدادنفرات 3- کفن خود را همراه داشته باشند پتو برای خوابیدن و اگه تصادف کرد اورا با آن حمل کنند و اگه مرد روی او بیندازند . ملحفه برای این که اگه تصادف شد و زخمی شد برای بستن زخمها و اگه فوت نمود برای رو ی او بیانداز ند . کفن هم برای خود و هم برای دیگران و....
comment
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
comment
0
0
comment سلام با تصادفات اخیر در استان خوزستان بهتر است ایران خودرو و بیمه و راهنمایی رانندگی هماهنگی کنند همانند ایربک یا کیسه هوا الزام شود به تعداد افراد همیشه پتو و ملحفه در ماشین جهت تصادفات و فوتی ها وجود داشته باشد . این هم یک راه حل است جهت رعایت حال شهروندان .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
comment
0
0
comment این از تصادف های مکرر و مرگبار که خانواده ها رو عزادار و زندگی ها را نابود می کنه! و علتش فقط استاندارد نبودن جاده ها و راهها می باشند.
اون از مسیر فرسوده ریلی قدیمی خوزستان به تهران که در ماه چندین بار معطلی و از ریل خارج شدن قطارها رو موجب می شه!!
و از سقوط هواپیماها به دلیل فرسودگی!! بعد کیلومترها هزینه شده و پستی و بلندی ها طی شده تا آب کوهرنگ از زردکوه به زاینده روز برسه؟!!! بخاطر اینکه 7 تا از وزیران دولت یازدهم اصفهانی هستن!!!
همه ظلمها داره به خوزستان می شه.
هواپیمایی نفت رو هم که می خواستن از خوزستان به یه استان دیگه ببرن !! اگه شکرخدا موسوی نماینده دلسوز خوزستان جلوش رو با تهدید استیضاح وزیر نفت نمی گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار