شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۴

شوشان : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گفت : دولت مطالبات سازمان تامین اجتماعی را بابت تعهدات سنوات قبل که بعضا 20 سال طول کشیده بود پرداخت کرد .

داریوش پناهی زاده گفت :سازمان تامین اجتماعی در دو ماهه سال جاری 75 میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان ها و مراکز طرف قرارداد را پرداخت کرده است .از این میان مطالبات داروخانه ها تا آخر سال گذشته و مطالبات پزشکان ،بیمارستان های دولتی ،پلی کلینیک ها و پاراکلینیک و مراکز رادیولوژی و تصویر نگاری تا آخر بهمن ماه و دانشگاه علوم پزشکی تا آخر آذر ماه پرداخت شده است.

داریوش پناهی زاده اولویت های کاری سال 91 درمان را اینگونه بیان کرد :راه اندازی بیمارستان یک صد تخت خوابی ماهشهر ، ادامه روند ساخت بیمارستان 96 تخت خوابی دزفول ،شروع عملیات ساختمانی بیمارستان 160 تخت خوابی آبادان وتکمیل بیمارستان امیر کبیر اهواز .

مدیریت درمان استان دررابطه با طرح پزشک خانواده گفت : نسخه جدید پزشک خانواده تقویت کننده پایه های سلامت است و در طی امسال و سال آتی در تمام شهرهای استان به اجرا در می آید. در سال جاری شهرهای محروم در اولویت خواهند بود و شهر دزفول نیز امسال در این طرح قرار گرفته است که در همین رابطه همکاری های خوبی با دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی انجام گرفته است .

پناهی زاده جمعیت بیمه شده در استان را دو میلیون و پانصد هزار نفر دانست و افزود از این میان 800 هزار نفر بیمه شده اصلی و مابقی از بیمه شدگان تبعی هستندکه برای هزینه درمان این بیمه شدگان امسال 320 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار