اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱
دکتر ایدنی:
از خیرین سلامت انتظار داریم ما را یاری دهند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: خیرین سلامت از معافیت‌های مالیاتی برخوردار خواهند شد.

اسماعیل ایدنی در جلسه شورای اداری این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: در نظام سلامت و بهداشت و درمان نسبت به 30 سال پیش به تحولات شگرفی رسیده و در تربیت نیروی انسانی به خودکفایی و خوداتکایی رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: از لحاظ کیفی هم نیروهای پزشکی ما پیش‌درآمد هستند و شبکه بهداشتی ما از بهورز آغاز شده تا خانه‌های بهداشت که یک شبکه سراسری ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوزستان تصریح کرد: امروز آن چیزی که تهدیدکننده حیات مردم ماست الگو و سبک زندگی و بیماری‌های تغذیه است لذا برای ارتقای سلامت مردم باید تغییر رویکرد داد و از تحولات حوزه سلامت غافل نشویم.

ایدنی افزود: آنچه مورد اعتراض مردم شده این است که در مراکز خصوصی و مطب‌ها دریافت‌های غیرمتعارفی صورت می‌گرفته که وزارت بهداشت تعرفه‌های پزشکی را اصلاح کرد تا از این گونه تخلفات و دریافت‌های غیر متعارف جلوگیری شود.

وی ادامه داد: بیمارستان مادر رامهرمز ظرفیت خوبی دارد ولی با توجه به عجولانه افتتاح شدن آن دارای معضلاتی بوده که از آن جمله فاقد اورِژانس است لذا با تمهیدات اتخاذ شده اورژانس آن در حال تکمیل شدن است.

ایدنی همچنین گفت: بیمارستان امام این شهرستان را تغییراتی خواهیم داد و بخش‌های آن را فعال می‌کنیم.

وی افزود: از خیرین سلامت انتظار داریم ما را یاری دهند ضمن اینکه از معافیت‌های مالیاتی نیز برخوردار خواهند شد.

در جلسه شورای اداری رامهرمز که امام جمعه و همه مسئولان شهری حضور داشتند مصطفی سمالی فرماندار رامهرمز گزارشی از وضعیت بهداشت، درمان و سلامت این شهرستان را ارائه کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار