اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
پیش از ظهر امروز 20 ویلای غیرمجاز شهرستان شوشتر که در مسیر جاده و اتوبان بنا شده بودند با حکم دادستان این شهرستان تخریب شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شوشتر ظهر امروز در حاشیه تخریب ویلاهای غیرمجاز مسیر جاده و اتوبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از یک سال پیش مشخص‌ شده بود که ویلاهایی در مسیر جاده در منطقه باغ فردوس شهرستان شوشتر ساخته‌ شده که مقدمات قانونی برخورد با این باغ ویلاها فراهم شد.

محمود شهبازیان با اشاره به اقدامات انجام‌ شده در این زمینه تاکید کرد: با صاحبان ویلاهای مذکور مذاکره شد که برای اخذ مجوز و رعایت حریم جاده اقدام کنند ولی به این مسئله توجهی نشد و اداره راه و شهرسازی شهرستان شوشتر از طرق قانونی این مسئله را پیگیری کرد.

وی با تاکید بر اینکه دادستان شهرستان شوشتر در این زمینه بسیار صریح و قاطع حکم صادر کرده است، خاطرنشان کرد: همه مستندات لازم در این زمینه به دادستان شهرستان شوشتر ارائه‌ شده است و عکس‌های منطقه و نقشه‌های موجود ارائه‌ شده و بر اساس مستندات این احکام صادر شده است.

شهبازیان افزود: بر اساس حکم صادره 20 ویلای موجود در این مسیر قلع‌ و قمع می‌شوند و آثار تخریبی آن‌ها نیز از محل دفع خواهد شد و در این زمینه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان نیز در جریان همه پیگیری‌ها قرار دارد.

خرید و فروش اراضی کشاورزی و تفکیک و ساخت‌وساز ویلاهای خصوصی در شهرستان شوشتر چند سالی است که رونق بسیار زیادی گرفته و این تفکیک‌ها بر اساس قانون رسمی جمهوری اسلامی ایران تخلف محسوب می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار