شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹
سیدشریف حسینی:
نماینده مردم اهواز : وزیر علوم با رای بالا موفق به جلب اعتماد نمایندگان مردم خواهد شد
سیدشریف حسینی:فضای مجلس برای رای اعتماد به دکتر فرهادی آماده است ،وزیر علوم با رای بالا موفق به جلب اعتماد نمایندگان مردم خواهد شد.

سیدشریف حسینی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفتگویی کوتاه با اشاره به اهمیت تعامل سازنده میان مجلس و دولت گفت:بحمداالله رییس جمهور محترم باتوجه به سابقه طولانی حضور در نهاد قانون گذاری و باور عمیق به جایگاه مجلس در فرایند مردم سالاری همیشه به دیده احترام به جایگاه و رای نمایندگان مجلس می نگرد از سویی اکثریت مجلس نیز بدنبال حمایت و تقویت دولت تدبیر و امید در راستای تحقق مطالبات مردم می باشند.

نماینده مردم اهواز در ادامه افزود:شواهد نشان می دهد که فضای مجلس برای رای مثبت به دکتر محمد فرهادی وزیر پیشنهادی علوم آماده است و امید می رود ایشان با رای بالا موفق به جلب اعتماد نمایندگان مردم شود.بنده در جایگاه نمایندگی مردم خوزستان سعی می کنم در دفاع و موافقت وزیر پیشنهادی علوم ثبت نام و نطق داشته باشم.

حسینی در پایان گفت: در موقعیت کنونی همه باید به دولت کمک کنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
عبدالله سواری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
comment
0
0
comment با سلام
امروز آزمون استخدامی وزارت نیرو بود که در دانشگاه پیام نور اهواز انجام شد و یک نکته قابل تامل است و آن اینکه 5000 هزار نفر برای این آزمون ثبت نام کردند که فقط فقط فقط فقط 3 نفر قبول میشوند. چون وزارت نیرو تنها 3 صندلیش خالی مانده.
آیا این 5000 هزار نفر برای 3 صندلی چقدر وزارت نیرو را کاسب کرده است؟
آیا 5000 هزار جوان که همه مدارک بالای لیسانس دارند چرا بیکارند؟
چرا تمام دولت ها مردم را بازی میدهند؟ آیا فقط 9% بیکاری داریم؟
واقعا که از شرافت و انسانیت بویی نبردید.
واقعا 5000 هزار نفر مسخره 3 صندلی شدند و مسئولین خوشحال از اینکه امسال با پول به دست آمده یه سفر یکی دیگر از کشورهای خارجی میروند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار