اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر در تشریح برنامه های هفته بسیج و رزمایش الی بیت المقدس گفت : گردانهای بیت المقدس و دسته های واکنش سریع بسیج در رزمایش الی بیت المقدس شرکت می کننددر هفته بسیج 48 برنامه در سطح شهرستان رامشیر برگزار می گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر در تشریح برنامه های هفته بسیج و رزمایش گردانهای بیت المقدس در این رزمایش گردانهای بیت المقدس با ماموریتهای متفاوت در رزمایش حضور خواهند داشت .

سرگرد پاسدار محمد رضا کاکاعیید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به تشریح برنامه های هفته بسیج و رزمایش الی بیت المقدس در آستانه هفته بسیج در شهرستان رامشیر برگزار می گردد ، پرداخت.

وی گفت : در رزمایش الی بیت المقدس  گردانهای این ناحیه و دسته های واکنش سریع بسیج حضور خواهند داشت که هرکدام بر اساس ماموریت محوله اقدام به تمرینات تاکتیکی و اجرای رزمایش خواهند پرداخت .

وی افزود :هدف از اجرای این رزمایش ها نشان دادن قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قدرت های زوال جهان است ، که همیشه حضور بسیج مردمی در عرصه های مختلف باعث برچیده شدن توطئه های دشمنان نظام شده است .

وی در ادامه گفت : درهفته بسیج 48 برنامه توسط ناحیه و رده های زیر مجموعه اجرا خواهد شد ، که این برنامه ها در عرصه های مختلف فرهنگی ، آموزشی ،بصیرتی ،سازندگی و نظامی در سطح شهرستان اجرا می گردد.

وی در پایان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بعنوان قدرت برترمنطقه ، همیشه توانسته حربه های دشمنان را با قدرت پاسخ دهد .

      

علی غبیشی

مدیر روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رامشیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار