اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
طی حکمی از سوی مهندس بیژن عالیپور مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب ،بهزاد شیخی از فعالان عرصه فرهنگ و رسانه به عنوان رییس دفترمدیرعامل ، دبیری به عنوان مدیرتولید شرکت و فتح اله پورشوشتری به عنوان مشاور فنی مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب منصوب شدند.
در حكمي از سوي مديرعامل شركت ملي نفت ايران، مهندس حسين زنگنه به عنوان قائم مقام مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب» منصوب شد. 

در حكم مهندس ركن الدين جوادي  آمده است:اطمينان دارد با توجه به نقش حساس شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب  در توليد و تامين بخش عمده نفت و گاز كشور، اهتمام جدي در تسريع و رسيدگي به مسئوليت ها و ماموريت هاي محوله توسط مديرعامل محترم آن شركت، تعهدات اين مجموعه بزرگ به نظام مقدس جمهوري اسلامي و صنعت نفت كشور به شايسته ترين وجه ايفاء مي‌گردد.

اميد است با ايجاد و گسترش فضاي حرفه اي، تعامل فني و تخصصي به منظور جلب همكاري يكايك مسئولين، كارشناسان و كاركنان شريف و زحمتكش شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و شركت هاي تابعه و با استعانت از درگاه خداوند قادر متعال در انجام وظايف محوله موفق باشيد.مهندس زنگنه با حدود 40 سال سابقه ، هم اكنون مشاور مديرعامل شركت ملي نفت ايران و عضو اصلي هئيت مديره شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب است و پيش از اين به مدت 6 سال به عنوان مدير برنامه ريزي تلفيقي اين شركت و قبل از آن به عنوان معاون مدير مهندسي و ساختمان(طرح هاي نفت و گاز) مشغول فعاليت بوده است.

همچنین طی حکمی از سوی مهندس بیژن عالیپور مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب ،بهزاد شیخی از فعالان عرصه فرهنگ و رسانه به عنوان رییس دفترمدیرعامل  ، دبیری به عنوان  مدیرتولید شرکت و فتح اله پورشوشتری به عنوان مشاور فنی مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب منصوب شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار