اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۷۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
وزیرکشور:
وزیر کشور با تاکید بر شایعه بودن خبر تغییر استانداران گفت: هیچ استانداری تغییر نخواهد کرد.
وزیر کشور با تاکید بر شایعه بودن خبر تغییر استانداران گفت: هیچ استانداری تغییر نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا،‌ عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نشست مشترک استانداران و مدیران بانک‌ها که صبح امروز در تالار پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، افزود: سلسله جلساتی با دستگاه‌های مختلف و سرمایه گذاران داشته‌ایم که این نشست نیز یکی از این جلسات بود و با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس صندوق توسعه ملی و رئیس اتاق بازرگانی برگزار شد.

وی افزود:‌ در این جلسه استانداران مشکلات و مسائل مشترک در خصوص تعامل با بانک‌ها را مطرح کردند و بانک‌ها نیز در خصوص نحوه تعامل با استانداران مسائلی را عنوان کرده و از مجموع این مسائل پیشنهاداتی مطرح شد که با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بودجه سال 94 و در قالب برنامه ششم، این پیشنهادات لحاظ شود.

رحمانی فضلی با اشاره به عدم تعادل و برابری به لحاظ توسعه اقتصادی در استان‌های مختلف گفت: برخی استانهای کشور از لحاظ توسعه اقتصادی کمی عقب مانده هستند که باید با منطق اقتصادی که دولت در پیش گرفته است توجه ویژه‌ای به این استان‌ها شود.

وی تاکید کرد: دولت در نظر دارد به مناطق کمتر توسعه یافته در بودجه سال 1394 در قالب تسهیلات ویژه و بخشودگی‌های مالیاتی کمک کند تا عقب افتادگی‌های موجود جبران شود.

وی در خصوص مذاکرات هسته‌ای و تاثیر آن بر اقتصاد کشور نیز گفت: اقتصاد کشور بر مبنای اثرگذاری مذاکرات پایه گذاری نشده است. اگر مذاکرات منجر به گشایش شود قطعا این گشایش‌ها در اقتصاد تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت، ولی اگر این اتفاق هم نیفتد با توجه به ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد کارها پیش می‌رود.

به گزارش ایسنا، در آغاز این نشست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور در گزارشی به تشریح وضعیت تعامل استان‌های مختلف کشور با نظام بانکی پرداخت و نسبت منابع و مصارف بانکی هر استان و روند طی شده در این زمینه را تبیین کرد. همچنین نمایندگان استانداران انتظارات نمایندگان عالی دولت در استان‌ها و مشکلات موجود در این زمینه را در حضور مسئولان ارشد اقتصادی دولت و مدیران بانک‌ها مطرح کردند.

در ادامه این نشست وزیر امور اقتصاد و دارایی پس از طرح انتظارات و دغدغه‌های استانداران با تاکید بر انتظارات به حق استانداران بر ضرورت توجه تام به اجرای مکانیزم‌های غیر تورمی و عدم غفلت از پیامدهای بلند مدت اقدامات در این عرصه تاکید کرد.

این نشست با هدف بررسی راهکارهای خروج غیرتورمی از رکود با حضور استانداران، وزیر کشور و وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شده بود. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۷
comment
comment
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
comment
1
3
comment چرا به خودتون دلداری میدید
comment
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
comment
2
5
comment چرا بعضی ها تصور میکنن مقتدایی که از موفقترین استاندارهای کشوره ممکنه عوض بشه؟! مگر اینکه دولت تدبیر و امید قصد تضعیف جایگاهش در بین مردم خوزستان را داشته باشه که البته بعید بنظر میرسه...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
comment
0
1
comment ایجاد تزلزل در مدیریت کلان استان و بروز تفرقه و چند دستگی بین مردم حاصلی جز افزایش محرومیت و توسعه نیافتگی خوزستان نداشته و نخواهد داشت؛با وجود اختلاف سلایق همه باید در تامین منافع کلان استان همدل و متحد باشیم و با ایجاد فضایی مثبت برای حل معضلات اساسی مردم خوزستان تلاش کنیم.
comment
عرشیا آبادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
comment
0
4
comment زیادی شلوغش نکنید
دکتر مقتدایی هستش و تکون نمیخوره.
از خودتون خجالت بکشید.
شما خوزستانی اصیل نیستید.
نون و نمک مارو میخورید و خنجر میزنید.
زنده باد دکتر مقتدایی با تعصب
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
comment
0
0
comment خود استاندار فرمودند بخاطر جابجایی یک مدیر جنجال به پا نکنید
comment
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
comment
2
1
comment ظاهرامقدمات خداحافظی استاندار خوزستان با رونمایی از سه چهره برجسته استانی که در کشور هم به اندازه نامشان مطرح هستند آماده شده و این بار وزیر کشور به جای وزیر خارجه کشورمان این سه گزینه را روی میز قرارداده است ،نام دکتر مهدی بخشنده ،مهندس امین بیانک و دکتر غلامرضا شریعتی از چهره های سرشناس و مطرح سیاسی و اجرایی کشورمان که بعضا کارنامه های موفقی را در رزومه کاری خود دارند به عنوان این سه گزینه ی احتمال به یقین وزیر کشور روی میز دبیرخانه هیات دولت برای ورود و اعلام ، به صحن رسمی جلسه هیات دولت آماده شده تا یکی از این سه گزینه به عنوان استاندار جدید مطرح و انتخاب شده باشد.

ظاهرا قصه، برای دیگر استاندار خوزستانی در استان کرمانشاه هم پایان پذیرفته و هیات دولت می خواهد از یک سال زحمات طاقت فرسای جناب رضایی بابادی استاندار خوزستانی تبار در استان کرمانشاه، قدردانی مفصل و با شکوهی داشته باشد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
comment
0
0
comment چرا استاندار در مورد این موضوع سکوت کرده این به چه معناست.یعنی رفتنی است یا شایعه ست...تکلیف ملت را روشن کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار