شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
شهردار اهواز برای نخستین بار حاشیه را به متن آورد:
شهردار اهواز ضمن بازديد از خيابان هايي كه در بازدید بيست روز گذشته دستور اجراي عمليات بهسازی و زیرسازی آن را داده بود گفت: زيرسازي خیابان های منطقه انجام شده و هم اكنون آماده آسفالت است و برخلاف گذشته، خيابانهاي صعب العبور کوی علی آباد در حال حاضر به راحتي قابل تردد هستند .
فعالیت های گسترده از قبیل انجام پروژه های عمرانی، خدماتی و رفاهی که در یک سال اخیر در مناطق  کم برخوردار شهر اهواز آغاز شده ، امید را به قلب ساکنان محروم منطقه علی آباد هدیه کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز، صبح امروز شهردار اهواز به همراه احمد باورساد عضو شورای اسلامی شهر،از اقدامات شهرداری اهواز در منطقه علي آباد بازديد کرد.
در این بازدید سید خلف موسوی بر رفع محرومیت از چنین مناطقی تاکید کرد و بالغ بر يك ميليارد تومان اعتبار جهت زيرسازي خيابانهاي این منطقه در سال جاري اختصاص داد.

وي ضمن بازديد از خيابان هايي كه در بازدید بيست روز گذشته دستور اجراي عمليات بهسازی و زیرسازی آنرا داده بود گفت: زيرسازي خیابان های منطقه انجام شده و هم اكنون آماده آسفالت است و برخلاف گذشته، خيابانهاي صعب العبور کوی علی آباد در حال حاضر به راحتي قابل تردد هستند .

سيد خلف موسوي به سایر اقدامات شهرداري اهواز در كوي علي آباد اشاره كرد و گفت: شهرداری اهواز جهت همكاري با شركت آبفا، لايروبي مسيل ها و هم سطح سازي دريچه هاي فاضلاب منطقه را نیز انجام    می دهد.

وي كارهاي انجام شده در سطح منطقه مذکور را بيش از 16 هزار متر مكعب خاكبرداري و خاكريزي، بيش از 18 هزار متر مكعب عمليات لجن برداري و تثبيت مقاطع لجن برداري شده با مصالح مرغوب (سرباره) و بالغ بر 28 هزار مترمربع زيرسازي خيابانهای منطقه درحد اجراي لايه اساس برشمرد و تصریح کرد: تاكنون مساحتي معادل 15 هزار متر مربع آسفالت در سطح منطقه انجام شد و این عمليات همچنان نیز در حال اجراست.
در این بازدید شهردار اهواز همچنین درخصوص جدولگذاري معابر اصلي کوی علی آباد دستورات لازم را صادر کرد که در این راستا بيش از 500 متر عمليات جدول گذاري در سطح منطقه انجام شد.

در ادامه سیدخلف موسوی در بازدید از دبيرستان و مدرسه راهنمايي دخترانه عترت منطقه علی آباد، دستور داد عملیات آسفالت و رنگ آميزي كلاسهای این مدارس نیز به منظور محرومیت زدایی از سطح منطقه انجام شود.
شهردار اهواز گفت:منطقه علي آباد جزو محروم ترين مناطق شهر اهواز است كه برای نخستین بار در دوره چهارم شوراي اسلامي شهر اهواز،اقدامات خوبی در زمینه زيرسازي،آسفالت،بهسازي خیانها و جمع آوري زباله در سطح منطقه انجام شد.    
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار