اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت:
نعمت الهی اظهار کرد: نمایشگاه نفت یکی از رویدادهای تاثیرگذاری است که هر ساله برگزار می شود و تلاش داریم تا همسو با نمایشگاههای بزرگ موجود، نمایشگاههای دیگری نیز با موضوعهای ویژه و تخصصی تر در تهران و شهرستانها برگزار کنیم.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان یکی از نمایشگاه های موفق در عرصه این صنعت است.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، اکبر نعمت الهی در بازدید از این نمایشگاه، افزود: نمایشگاههای تخصصی در شناسایی توانمندیها و ظرفیتهای سازندگان داخلی نقش مهمی دارند.
وی اظهار کرد: نمایشگاه نفت یکی از رویدادهای تاثیرگذاری است که هر ساله برگزار می شود و تلاش داریم تا همسو با نمایشگاههای بزرگ موجود، نمایشگاههای دیگری نیز با موضوعهای ویژه و تخصصی تر در تهران و شهرستانها برگزار کنیم.

نعمت الهی گفت: نمایشگاهها محل مناسبی برای هم افزایی میان کارفرمایان و پیمانکاران هستند تا با شناخت بیشتر از یکدیگر در زمینه اجرای پروژه های بزرگ همکاری و همیاری نمایند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت افزود: حضور شرکتهای سازنده و صنعتگران در نمایشگاه سبب شناخت آنان از توانمندی های یکدیگر و آشنایی شرکتهای نفتی با کمیت و کیفیت محصولات تولید داخل و توانایی شرکتها در تامین نیازهای بخشهای مختلف این صنعت می شود.

وی اظهار کرد: تعامل میان سازندگان قطعات و تجهیزات و مجموعه های صنعت نفت، این فرصت را فراهم می آورد تا در باره شتاب بخشیدن به اجرای پروژه ها اقدامهای موثری صورت پذیرد. 

نعمت الهی گفت: شناخت کارفرما از پیمانکار و پیمانکار از کارفرما و طرح نیازها و توانمندی ها از مولفه های خروجی نمایشگاه است که حاصل آن عقد قراردادها، سفارشهای ساخت و بهبود کیفیت تولیدات در فرآیند ساخت می شود .

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت روند رو به رشد مشارکت شرکتها، سازندگان و مراکز علمی و پژوهشی در نمایشگاههای صنعت نفت و تنوع و سطح تولید قطعات و تجهیزات ساخت داخل و تعدد تفاهمنامه های همکاری را نشان دهنده اهمیت و موفقیت این رویداد عنوان کرد.

نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان روز شنبه (١٥ آذز) با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان در اهواز گشایش یافت.

این نمایشگاه که به همت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران با حضور شرکت های سازنده داخلی و دانش بنیان، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت های زیر مجموعه چهار شرکت اصلی وزارت نفت برگزار شده تا روز سه شنبه (١٨ آذر ) دایر است. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار