شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۳

منتخب مردم دزفول در مجلس نهم مهمترین خواسته مردم از نمایندگان مجلس نهم را اجرای فرامین مقام معظم رهبری دانست.

به نقل از فارس ، عباس پاپی‌زاده منتخب مردم دزفول در مجلس نهم اظهار داشت: امروز بیداری اسلامی یک واقعیت ملموس و زنده و متأثر از انقلاب شکوهمند اسلامی، ‌روح ملکوتی حضرت امام(ره)، شهدای انقلاب اسلامی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است.

وی بیداری اسلامی را یک تهدید جدی برای استعمارگران و زورگویان مستبد غربی دانست و افزود: بازتاب انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشته سه‌دهه در کشورهای اسلامی کاملاً عیان است.

منتخب مردم دزفول در مجلس نهم به فعالیت‌های ضدمردمی استعمارگران آمریکایی و انگلیسی در سوریه برای ایجاد انحراف در بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخابات سوریه نشان داد فتنه‌های غرب در خاورمیانه یکی پس از دیگری در حال شکست است.

پاپی‌زاده با بیان اینکه “آمریکا و اسرائیل غاصب باید از جنگ ۳۳ روزه لبنان درس عبرت بگیرند ولی لابی صهیونیست اجازه این درس‌آموزی را به استعمارگران نمی‌دهد”، فرافکنی آمریکا و اروپا در سوریه،‌ افغانستان و عراق را برای انحراف افکار عمومی از بیداری اسلامی ارزیابی کرد.

وی همچنین تأکید کرد: سیاستمداران ترکیه بدانند با همراهمی مقاصد غرب، اعتماد مردم ترکیه را از دست خواهند داد و به بحران عدم مقبولیت در ترکیه دچار خواهند شد.

این نماینده مجلس نهم، جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین قربانی تروریسم، جنگ و زورگویی ابرقدرت‌ها و سلاح‌های شیمیایی خواند و از دستگاه دیپلماسی کشور خواست غرامت و خسارت مادی و معنوی به ایران را پیگیری جدی کنند.

پاپی‌زاده همچنین تصریح کرد: جنبش غیرمتعهدها به دلیل نفوذ ابرقدرت‌ها از اهداف اساسی جنبش فاصله گرفته اما ان‌شاءالله با ریاست ایران شاهد موضع‌گیری محکمی از غیرمتعهدها علیه اقدامات غیرقانونی آمریکا، انگلیس و غرب خواهیم بود.

منتخب مردم دزفول در مجلس نهم در پایان مهمترین خواسته مردم از نمایندگان مجلس نهم را اجرای فرامین مقام معظم رهبری دانست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار