شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی
سیدرسول موسوی: به دوستانی که خودشان را اعضای ستاد آقای روحانی می نامند و دیگر دوستانی که سابقه اجرایی و نمایندگی داشته اند و دوستانی که عَلَم اصلاح طلبی را بر دوش دارند به عنوان یک دوست و یک همراه می گویم با فرصت دادن به مدیریت ارشد استان می توانیم مشکلات را مرتفع کنیم.
سیدرسول موسوی مدیرکل اسبق آموزش و پرورش خوزستان در خصوص اظهارات استاندار خوزستان مبنی بر سنگ اندازی بر قطار توسعه استان خوزستان در شورای اداری شوش گفت: اصفهانی ژن اتحادشان در ارتباط منافع استان خود فعال و همیشه آماده است. آنها در منافع استان خود از هر گرایش سیاسی که باشند همسو و همگام با تمام توان حرکت می کنند. خوزستانی در مقابل ژن اختلاف را فعال می کنند تا عمیق تر و بیشتر فعال باشند. 

نماینده ادوار مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در چنین شرایطی فضا برای بهره برداری دیگران که در کمین نشسته اند فراهم می شود که در جهت انتقال آب کارون جسور شوند و زمین های کشاورزی را بی رقم کنند. امکانات و منابع و اعتبارات را به سوی استان های خود ترزیق کنند. 

موسوی بیان داشت: من در ارتباط با دفاع از مدیریت ارشد استان باید اذعان کنم که آقای مقتدایی برادر بسیار متعهد ، برنامه ریز و مقتدر به لحاظ روحی و انسانی و دانا محور است. 

موسوی بیان داشت: همه کسانی که غیرت هم استانی را دارند و از منافع استان خوزستان ابزاری برای دفاع دارند مانند اصفهانی ها ژن اتحادشان را تقویت کنند و از این مدیر توانمند ( آقای مقتدایی) پشتیبانی و حمایت کنند و مشورت و راهکار ارائه بدهند. 

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان گفت: صحیح نیست که جمعی که پایتخت نشین به خاطر اینکه منافع شان در خطر افتاده است در اوج اجرای برنامه های جامع استاندار درصدد تغییر وی و یا برنامه ریزی برای تغییر آن داشته باشند.

موسوی ادامه داد: عزیزان اصلاح طلب که دغدغه فضای اصلاح طلبی در استان را دارند باید بدانند که مقتدایی مناسب ترین عنصر برای توسعه فضای اصلاح طلبی در استان است. 

مدیر مسئول روزنامه عصر کارون یادآورشد: این مباحث و نظرات را از دیدگاه فردی که فرزند این استان است و دغدغه پیشرفت آن دارد نقل می کنم.همه باید به فکر آرمان ها و ارزش های انقلاب در استان باشیم. آرمان های نظام جمهوری اسلامی متعلق به همه جریانات سیاسی و قانونی در کشور است. این انقلاب متعلق به همه افرادی است که برای پیشرفت و حل مشکلات ایده و دغدغه دارند.

موسوی ادامه داد: استان خوزستان 50 درصد از صنایع بزرگ و مادر ، 30 درصد آب کشور و دو سوم اراضی حاصلخیز کشور را در خود جای داده است . استان خوزستان به لحاظ سوق الجیشی و ژئوپلوتیک مزیت ها و امکانات خوبی دارد که هنوز به فعلیت در نیامده است.

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: باید به استاندار یاری رساند که این امکانات و این مزیت های بالقوه به فعلیت برسند و تبدیل به خدمت برای مردم محروم استان خوزستان بشوند. 

این فعال سیاسی و اجتماعی ادامه داد: بدانید و آگاه باشید که خدمت به مردم نعمت است و اگر این نعمت از دست برود هرگز برنخواهد گشت. به طور مشخص به دوستانی که خودشان را اعضای ستاد آقای روحانی می نامند و دیگر دوستانی که سابقه اجرایی و نمایندگی را داشته اند و دوستانی که عَلَم اصلاح طلبی را بر دوش دارند به عنوان یک رفیق و یک دوست و یک همراه می گویم با فرصت دادن به مدیریت ارشد استان می توانیم مشکلات را مرتفع کنیم و راه را برای خدمت هموار بکنیم. اینگونه اقدامات نوعی توطئه و خیانت به منافع مردم استان خوزستان و برخلاف خواست و اراده مردان تدبیر و امید و سیاست مداران آن می باشد. 

موسوی یادآورشد نکته آخراین است که در ارزیابی مسائل استان کلانگر باشید و با چشم حقیقت بنگرید. چشم لوچ همه چیز را لوچ می بیند . چشم حقیت بین که ادارک و احساس و تعقل به آن حاکم است می تواند راهگشا بسیاری از مدیریت و مشکلات آنان در استان باشند.
وی در پایان گفت: در این شرایط فعلی تغییر استاندار خوزستان هرگز مشکلی را حل نخواهد کرد. بلکه اختلاف ، تفرقه و گرفتاری بین مردم را بیش از پیش خواهد کرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ایمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
comment
0
0
comment تکرار خطا دوباره ما را نسزد
ما عاقبت تفرقه را میدانیم
تنها راه نجات خوزستان از ورطه عقب ماندگی و پسرفت اتحاد است اتحاد است اتحاد.
پس لطفا فقط و فقط بخاطر خوزستان همدل و متحد و کمی هم صبور باشیم...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار