اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
سیدشکرخداموسوی:
نماینده مردم اهواز با بیان اینکه امروزه مسئولان استانی باید با درایت و هوشیاری مسائل را پیگیری و حل کنند، افزود: بسیاری از پروژه‌ها با وجود اعتبارات زیاد تنها پول گرفتند و این پول را از بین بردند.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش 14 درصدی حقوق کارمندان مورد رضایت نمایندگان مجلس نیست و پیشنهاد نمایندگان حدود 20 درصد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید شکرخدا موسوی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اهواز اظهار کرد: برخی نارسایی‌ها در استان به کمبود اعتبار بازنمی‌گردد و با درایت و تدبیر می‌توان مشکلات را حل کرد.

وی با بیان اینکه امروزه مسئولان استانی باید با درایت و هوشیاری مسائل را پیگیری و حل کنند، افزود: بسیاری از پروژه‌ها با وجود اعتبارات زیاد تنها پول گرفتند و این پول را از بین بردند.

موسوی تصریح کرد: حدود 50 درصد از اعتبارات در نظر گرفته شده در روند اجرایی شدن پروژه هزینه نمی‌شود و باید به دنبال پاسخی برای این مسئله باشیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، حل مشکلات استان را در گرو از بین رفتن نگاه‌های حزبی و قومی دانست و گفت: در صورتی که مسئولان استانی فعالیت‌های خود را بدون نگاه‌های حزبی و صنفی انجام دهند بدون شک بسیاری از مشکلات خوزستان حل می‌شود.

وی ادامه داد: بانک‌ها در استان ظالمانه به مردم می‌تازند و متاسفانه تسهیلات قرض‌الحسنه دیگر در هیچ کدام از بانک‌های سراسر کشور ارائه نمی‌شود.

موسوی خاطر نشان کرد: امسال تغییری در روند بررسی بودجه ایجاد شده و برخی از طرح‌های ارائه شده به مجلس مانند طرح تحول نظام سلامت به صورت دائمی تصویب شده‌‌اند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: افزایش 14 درصدی حقوق کارمندان مورد رضایت نمایندگان مجلس نیست و پیشنهاد نمایندگان حدود 20 درصد است که سه هفته دیگر به مجلس ارائه خواهد شد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۱
comment
comment
عالیور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
comment
1
0
comment این حرف های داخل شهرستانی (من مالی) بدرد خودت می خوزه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار