اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
فرماندار آبادان:
شهبازی با اشاره به اولین جلسه شورای اداری و تامین سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: به رغم اينكه برخی از افرادی که در اين جلسه حضور داشتند، منتقدین برنامه های دولت یازدهم و افزایش محدوده منطقه آزاد اروند بودند اماهم افزایی خوبی بین دستگاه های مختلف شهرستان های آبادان و خرمشهر به وجود آمد كه بايد آن را به فال نیک گرفته و از آن در راه توسعه و عمران اين دو شهرستان بهره گرفت.
فرماندار آبادان گفت: همه اجزای دولت در شهرستان های آبادان و خرمشهر از گذشته برای ارتقا عمران و توسعه همراه بوده اند و اکنون نیز با یک هماهنگی خوب در حال حرکت هستند.

عزیزالله شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اولین جلسه شورای اداری و تامین سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: به رغم اينكه برخی از افرادی که در اين جلسه حضور داشتند، منتقدین برنامه های دولت یازدهم و افزایش محدوده منطقه آزاد اروند بودند اما تعامل و هم افزایی خوبی بین دستگاه های مختلف شهرستان های آبادان و خرمشهر به وجود آمد كه بايد آن را به فال نیک گرفته و از آن در راه توسعه و عمران اين دو شهرستان بهره گرفت.

وی در همین خصوص افزود: جاي بسي خرسندي است كه وعده های دولت تدبیر و امید در حال محقق شدن است و اين امر مي تواند گام موثري در رسيدن به اهداف فوق باشد.

فرماندار آبادان تصریح کرد: همه اجزای دولت در دو شهرستان آبادان و خرمشهر از گذشته برای ارتقای عمران و توسعه همراه بوده اند و اکنون نیز اين حركت با یک هماهنگی خوب در حال حرکت است و با توجه به ماموریت سازمان منطقه آزاد اروند که یک ماموریت فراملی است، عزم همه اجزای دولت جزم شده است.

وی با اشاره به هفته پژوهش تاکید کرد: امیدوارم سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه عملکردی، شرایطی را ایجاد کند تا جوانان صاحب طرح و ایده بتوانند به نحو مطلوب فعالیت کنند.

شهبازی بیان کرد: تعداد جوانانی که در این منطقه در زمینه های مختلف پژوهشی فعالیت می کنند، کم نیست و سازمان منطقه آزاد اروند باید تدابیری اتخاذ کند که از ایده های آن ها در راستای پیشرفت و آبادانی هر چه بهتر این منطقه استفاده شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار