اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
بازنشستگان سازمان جهاد كشاورزي خوزستان كه از آنها بعنوان سنگرسازان بي سنگر ياد مي كنند و در سالهاي دور در سنگر سازندگي از همه چيز خود گذشتند تا ميهن اسلامي در آسايش بسر ببرد اين روزها حال و روز خوبي ندارند و از وضع موجود گله مندند.

يكي از بازنشستگان جهاد كشاورزي خوزستان در تماسي با شوشان گفت: حدود يكسالي است كه بازنشسته شده ام و تاكنون جهاد كشاورزي پاداش بنده را نمي دهد و مي گويد كه پول نداريم!

يكي ديگر از بازنشستگان هم گفت: ما جهادگران كه لقب سنگرساز بي سنگر را هم به ما داده اند وقتي بازنشسته مي شويم نه تنها از ما تقدير نمي كنند بلكه پاداش پايان خدمت كه حق طبيعي ماست را هم از ما دريغ مي كنند.

وي گفت: اگر بودجه نيست پس چرا بسياري استان ها، مطالبات بازنشستگان جهاد كشاورزي پرداخت مي شود ولي نوبت به ما خوزستاني ها كه مي رسد مي گويند پول نيست و صبر كنيد ...
به نظر مي رسد بي مهري سازمان جهاد كشاورزي فقط مربوط به بازنشستگان نيست و شامل مهندسين كشاورزي هم شده است.

طي روزهاي اخير تعدادي از مهندسين كشاورزي در تماس هايي با شوشان از عملكرد سازمان جهاد كشاورزي خوزستان و معاونت توسعه منابع انساني اين سازمان انتقاد كرده و اعلام كردند: قرار بود سازمان جهاد كشاورزي، مهندسين كشاورزي را كه داراي 30 ماه سابقه هستند را استخدام كند اما عملا مي بينيم جهاد كشاورزي در اين خصوص به رسالت خود عمل نكرده است زيرا افرادي مشاهده مي شود كه سابقه آنها به 30 ماه نمي رسد اما هم اكنون استخدام شده اند و از سويي افرادي هم وجود دارد كه با دو ماه كسري سابقه حذف شده اند كه به دور از عدالت است.

يكي ديگر از مهندسين كشاورزي هم گفت: قرار بود ناظرين گندم از مهرماه مشغول كار شوند ولي تاكنون شروع بكار نكرده اند ضمن اينكه اعلام شده بود ناظرين كشاورزي بايد بومي همان مركز خدماتي باشند كه قرار است در آن مشغول به كار شوند كه متاسفانه مي بينيم نقش غيربومي ها در اين موضوع پررنگ است و مسئولين جهاد كشاورزي هم تنها نظاره گر هستند !

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
comment
0
0
comment تا مدیر سازمان عوض نشود این مشکل ادامه دارد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
0
0
comment خطاب به شوشان
با توجه به اینکه حدودا 1 سال رفتن چنگلوایی ادامه دارد و اوضاع پریشان جهادکشاورزی بر نماینده ،کشاورز،بازنشسته، مهندسین کشاورزی، فعالین بخش کشاورزی و آب پوشیده نیست و ظاهرا قرار بر رفتن مدیرکل نیست پس شما این رسالت مهم را انجام دهید و گزارش تهیه کنید از مسئولین که دلیل عدم تغییر در جهادکشاورزی برای همه این عزیزان مشخص شود . شاید استعدادهای نهفته ای وجود دارد که قرار است بعد از 4 سال از مدیریت ایشان نمایان شود و تحول ایجاد شود که تمام فعالین بخش کشاورزی و کشاورزان از آن بی خبرند؟!!!
"این پیام صرفا جهت اطلاع سایت خبری شوشان میباشد"
comment
احمدي مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
comment
0
0
comment آقايان وزارت جهاد كشاورزي و سازمان هاي زير مجموعه آن بعلت ...مسئولان نه تنها به كاركنان خود نمي رسند آنها را در زمان بازنشستگي مثل يك ...بيرون مي اندازن. بنده خودم هفت.سال است كه از سازمان نحقيقات وآموزش وزارت جهاد كشاورزي بازنشسته شده ام و تا كنون نتوانسته ام ريالي دريافت نمايم و نامه پراكني هاي من حتي به وزير جهادکشاورزی ره به جايي نبرده است....
comment
مجمدرضا
|
United States
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
comment
0
0
comment سلام .متاسفانه این بی مهری شامل جهادگران مازندران هم است .ماهم از سال 1388که با حکم کارگزینی به رتبه های کارشناسی اشد و خبره و عالی ارتقا و خدمت کردیم هنوز مابه التفاوت حقوق و پاداش پایان خدمت و....بعد 7سال دریافت نکردیم .و زندگی مان به سختی میگذرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار