اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
رییس ستاد اقامه نماز کشور :
محسن قرائتی با تبیین جایگاه نماز افزود: باید جایگاه نماز را درجامعه برجسته کرد .خداوند بالاترین درجات را در نماز قرار داده، و از همه عبادات نیز برتر و افضل شمرده شده است. اگر نماز ضایع شود شهوات ظهور پیدا می کند .
حجت الاسلام و المسلمین 'محسن قرائتی' چهارشنبه در بیست و سومین اجلاس نماز و تعالی فرهنگی که در سرسرای امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد ,گفت : بهترین راه جلوگیری از فساد و فحشا , پناه بردن به نمازو اقامه ان است . 

  وی با تبیین جایگاه نماز  افزود: باید جایگاه نماز را درجامعه برجسته کرد .خداوند بالاترین درجات را در نماز قرار داده، و از همه عبادات نیز برتر و افضل شمرده شده است. اگر نماز ضایع شود شهوات ظهور پیدا می کند .

   رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه باید نماز را در جامعه بویژه در مدارس جدی گرفت و به آن پرداخت اظهارکرد: صدا و سیما در این خصوص می تواند نقش برجسته ای در تبیین و ترویج نماز داشته باشد.

  حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه هنوز تا رسیدن به وضع مطلوب در اقامه و فرهنگ نماز فاصله داریم گفت: کارهای خوبی در دانشگاه ها و مدارس انجام شده که قابل تقدیر است اما کافی نیست و باید بیشتر پرداخت شود.

  وی به نقش اجرایی اجلاسیه های نماز در گسترش فرهنگ نماز در جامعه اشاره کرد و افزود: این اجلاسیه ها می تواند در تعالیم و احیای فرهنگ نماز در جامعه بسیار موثر باشد ولی در هر حال باید به وظایف خوددر زمینه دعوت به نماز و اقامه نماز تلاش کنیم. 

  حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه 95 درصد از جبهه رفته ها اهل مساجد بودند گفت: حقیقت نماز و اقامه آن می تواند کشور را در همه ابعاد به جلو رهنمون سازد و مشکلات جامعه را به حداقل برساند.

  رییس ستاد اقامه نمازکشور اززحمات عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان و مجموعه دست اندرکاران برگزاری این اجلاس قدردانی کرد.

 بیست و سومین اجلاس سراسری نماز، صبح روز چهارشنبه با پیام مقام معظم رهبری در تالار امام رضا (ع) اهوازگشایش یافت .
 متن پیام رهبر معظم انقلاب توسط حجت الاسلام و المسلمین 'محسن قرائتی' رییس ستاد اقامه نماز قرائت شد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار