شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱
داوود سلیمانی مدیر این کنسرت هدف از برگزاری این کنسرت را حرکتی در زنده نگه داشتن فرهنگ و هنر سنتی ایران بخصوص ایل بختیاری دانست و اظهار داشت : بدون شک دلیل حضور چشمگیر مردم در این کنسرت نه تنها شنیدن ودیدن اجرای موسیقی بوده بلکه نشانه همگرایی و علاقه مردم به ارزشهای فرهنگ بومی این منطقه است .
به گزارش شوشان : کنسرت موسیقی بختیاری با خوانندگی فرهاد بیژن پور هنرمند جوان و همراهی نوازنده های برجسته موسیقی کشور در تالار آفتاب اهواز برگزار شد.

داوود سلیمانی مدیر این کنسرت هدف از برگزاری این کنسرت را  حرکتی در زنده نگه داشتن فرهنگ و هنر سنتی ایران بخصوص ایل بختیاری دانست و اظهار داشت : بدون شک دلیل حضور چشمگیر مردم در این کنسرت نه تنها شنیدن ودیدن اجرای موسیقی بوده بلکه نشانه همگرایی و علاقه مردم به  ارزشهای فرهنگ بومی این منطقه است .

وی با اشاره به فعالیت هنری فرهاد بیژن پور خواننده جوان موسیقی گفت : بیژن پور پس سالها فعالیت هنری با همکاری شرکت چکاوک زنده رود و هنرمندی نوازنده های بومی توانست اولین آلبوم موسیقی خود را در سال 92 با نام( دوارته) را به علاقمندان فرهنگ و هنر عرضه نماید و با حمایت مسولین دلسوز و مردم علاقمند توانستیم با همکاری هنرمندانی چون علی حافظی-وصال عرب زاده –هومان رومی –بهروز عزیزی-فرشید نوکلی-آرش سروستانی –احسان انصاری و همنوایی گروه کر اقدام به برگزاری کنسرتی در شان مردم عزیزمان برگزار نمائیم.

وی همچنین از مراحل آماده سازی آلبوم جدید این خواننده که بصورت سنتی و بومی ارائه  می شودخبر داد گفت : استان خوزستان دارای پتانسیل بالایی در حوزه هنر و موسیقی دارد و تداوم برگزاری چنین برنامه هایی را  باعث ارتقا روحیه اجتماعی مردم و تقویت ارزشهای هنری این سرزمین دانسته و همه مسئولین و مردم فرهنگ دوست  را به همراهی با این جریان فرهنگی و اجتماعی دعوت نمود .

لازم بذکر است این کنسرت با شکوه خاصی و حضور بیش از 800 نفر در روزهای 6 و7 دی ماه در تالار آفتاب اهواز برگزار شد .  
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار