شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
پانزدهمین کنفرانس جوشکاری و بازرسی فنی پس از افتتاحیه به صورت هماهنگ در چندین بخش از جمله ارائه مقالات تخصصی ، برپایی کارگاه های آموزشی ، بازدید از واحدهای صنعتی استان از جمله لوله سازی اهواز و برپایی نمایشگاه به مدت دو روز در دانشگاه شهید چمران در دانشکده مهندسی، گروه مواد ادامه خواهد داشت.
برای اولین بار درخوزستان و با تلاش شبانه روزی دکتر دهملایی از اساتید نخبه استان خوزستان، پانزدهمین کنفرانس ملی جوشکاری و بازرسی فنی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

اين کنفرانس ملی با حضور مهندس خبير معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان، جمعي ازمسولان تعداد زيادي از اساتید دانشگاه ، پژوهشگران ، صنعتگران ، کارشناسان و صاحب نظران در زمینه جوشکاری و بازرسی فنی و آزمایشهای غیرمخرب به صورت بسیار باشکوهی در دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز با همکاری انجمن جوشکاری و آزمایشگاه غیرمخرب ایران برگزار گردید.
دبیر پانزدهمین کنفرانس ملی جوشکاری و بازرسی فنی ضمن خیرمقدم به حاضران ابعاد مختلف اين کنفرانس را تشریح نمود وگفت: پانزدهمین کنفرانس جوشکاری و بازرسی فنی پس از افتتاحیه به صورت هماهنگ در چندین بخش از جمله ارائه مقالات تخصصی ، برپایی کارگاه های آموزشی ، بازدید از واحدهای صنعتی استان از جمله لوله سازی اهواز و برپایی نمایشگاه به مدت دو روز در دانشگاه شهید چمران در دانشکده مهندسی، گروه مواد ادامه خواهد داشت.

دکتر رضا دهملایی ادامه داد: داوری مقالات در دانشگاه شهید چمران اهواز و در دبیرخانه کنفرانس در اصفهان با حضور اساتید این رشته از سراسر کشور انجام گردید. هر مقاله توسط حداقل 3 داور داوری شد كه در نهایت از 205 مقاله دریافت شده اولیه ، 109 مقاله که 36 مقاله با ارائه حضوری و 73 مقاله بصورت پوستری مورد پذیرش قرار گرفت.

وي با تقدير و تشكر از ساير شركت كنندگان در اين كنفرانس و ضمن اظهار رضایت از روند برگزاري اين کنفرانس در طی دو روز ، كميت و كيفيت کنفرانس را بسیار عالی و در مقایسه با سال های گذشته باشکوه تر ،پرجاذبه تر و با اشتیاق بیشتر توصیف نمود و گفت: براساس آمار پذیرش شده بیش از 620 نفر از اساتید ، محققان و صاحب نظران و مسئولین شرکت ها و کارخانجات از سراسر کشور در این کنفرانس حضور داشتندکه اميدواريم این کنفرانس نقش موثری در ارتقاء سطح دانش و تبادل تجربه بين کارشناسان و متخصصان در سطح استان و کشور داشته باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار