شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۲۹۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
پاسخ شفاف سید خلف و رفتار ناپخته شورا
به هر حال سید خلف موسوی در پاسخ به این دو سوال چیزی کم نگذاشت و شفاف و با عدد و رقم جوابگوی عملکرد خود بود و اعضا را نیز قانع کرد.
شوشان/ هادی خوش سیما

هیاهو و جنجال از زمانی استارت خورد که در نشست علنی شورای شهر ، یکی اعضا که از مدافعان سید خلف موسوی نیز محسوب می شود ، طرح سوال از شهردار اهواز را کلید زد اما این طرح سوال ، به گونه ای رقم خورد که از همان ابتدا حساسیت رسانه ها را برانگیخت. در آن جلسه ، رامی علاسوند با تاکید بر "محرمانه" بودن دو سوال خود ، آغازگر شایعات و حدس و گمان های بعدی شد.


عده ای طرح سوال را جدایی اردوگاه مدافعان سید خلف موسوی ارزیابی کردند و برخی نیز طرح سوال را سوپاپ اطمینانی برای شهردار دانستند که طراحان حامی شهردار ، با پیش دستی و بازی در زمین مخالفان ، تا یک سال آینده او را از تیررس سوال و استیضاح شورائیان در امان نگه خواهند داشت. اخباری نیز همچون علنی یا غیر علنی بودن نشست پاسخگویی شهردار و همچنین ، شایعاتی مبنی بر پس گرفتن امضا و ... آتش تهیه را برای روز موعود فراهم کرد و در نهایت نیز منجر به جلسه ای شد که نه تنها حاشیه های شورا را کم نکرد بلکه بر حواشی و اختلافات افزود. 

شاید کم تجربگی برخی شورائیان اهواز و محرمانه خواندن سوالی که ضرورتی بر اخفای آن نبود ، دامن زدن به برخی مسائل همچون غیرعلنی بودن جلسه و ایضا پس گرفتن امضا و ... موجب شد تا خروجی طرح سوال ، چندان مطلوب و مثمر ثمر نباشد و ابهاماتی را ایجاد نماید که به قول علی ناصری عضو شورا " خیمه شب بازی حامیان شهردار بود که رامی علاسوند آن را کارگردانی کرد."
 
به عقیده بسیاری ، کارت سوال از شهردار اهواز می بایست برای موارد جدی تر و سوالات همگانی تر مصرف می شد و پاسخگویی در رابطه با " اعتبارات هزینه شده در پل سوم" و " ارایه خدمات شهری در برخی مناطق شهر اهواز" ، می توانست بی هیچ طرح سوال و جنجال و صرفا در کارگروه های تخصصی بین اعضا و شهردار مطرح و شبهات برطرف شود. 

به هر حال سید خلف موسوی در پاسخ به این دو سوال چیزی کم نگذاشت و شفاف و با عدد و رقم جوابگوی عملکرد خود بود و اعضا را نیز قانع کرد. اگر هم انتقادی در این بین مطرح می شود انتقاد از رفتارهای ناپخته و بعضا اشتباه برخی اعضای شورای شهر است که با این طرح سوال ، ابهامی بر ابهامات و حاشیه ای بر حواشی شورا افزودند و کارت زردی را نصیب خود کردند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۶
comment
comment
علی چهرازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
comment
1
4
comment منم با این مطلب موافقم . این سوال در حد سوال نبود
comment
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
comment
0
2
comment اهواز با صدها مسئله حل نشده روبروست اونوقت برخی اقایان مشغول بازیهای بچه گانه هستند!! بهتر نیست بجای طرح اینگونه مسائل که هیچ دردی را دوا نمیکنند در پی حل مسئله ترافیک و راه اندازی مترو اهواز باشید و برای معضلات اساسی مردم در زمینه های اب و فاضلاب، الودگی هوا ،مبلمان شهری،حاشیه نشینی و ... چاره اندیشی کنید؟؟!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
comment
1
1
comment چرا سوالات اصلی را عنوان نکردند،این سیاه بازی بیش نبود،بقیه اعضا هم از ترس سخنی نگفتند
comment
رحمان
|
-
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
comment
1
2
comment سوالشون بجا نبود امـــا شما هم در حمایت و تعریف و تمجید از شهردار سنگ تمام میگذارید! خیلی دیگه هواشو دارید
comment
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
comment
0
1
comment همه باید به فکر معضل فاضلاب باشیم که بسیار نگران کننده است
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
comment
0
0
comment یکی از مشکلات اساسی شهر اشغال هسته مرکزی شهر توسط دستفروشان است کهچهره شهر را به یک روستا تبدیل کرده متاسفانه شهرداری علیرغم اینکه وظیفه ذاتی درساماندهی دارد متاسفانه هیچ اقدام عملی برای رهائی خیابانهای اصلی نمیکند از طرفی بااخذ عوارضات سنگین از کسبه هزینه های انها را بالا میبرد از طرف دیگرپاکسازی خیابانهاازسدمعابر را انجام نمی دهدشهردار باید همانند چند سال گذشته باید خیابانهای مرکز شهر راپاکسازی کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار