شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا گفت: این واحد با تولید یک هزار و 409تن شکر خام در 24ساعت گذشته یک رکورد جدید را در صنعت نیشکر ثبت کرد.
فریبرز کریمی زند' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کشت و صنعت نیشکر دهخدا با این حجم تولید موفق شد افزون بر 40درصد از ظرفیت اسمی تعریف شده خود فراتر رود.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا گفت: این شرکت کشت و صنعت نیشکر گذر از مرزهای افتخار را متجلی ساخت و امید و خودباوری را در بخش صنعت به اثبات رساند.

وی افزود: در شرایط عادی طراحی کارخانه برای تولید یک هزار تن شکر در روز صورت گرفته اما با تلاش همکاران کشت و صنعت نیشکر دهخدا موفق شد رکورد تازه تولید یک هزار و 409 تن شکر خام در 24ساعت را به دست آورد.

کریمی زند اضافه کرد: تا به امروز بیش از 526هزارتن نیشکر برداشت شده است که این میزان نیشکر افزون بر52درصد از مجموع محصول نیشکر سال زراعی 93-94محسوب می شود.

وی پیش بینی کرد که امسال بیش از یک میلیون تن نیشکر در کشت و صنعت نیشکر دهخدا تولید شود که از آن میزان بیش از یکصد هزار تن شکر استحصال خواهد شد.

کریمی زند گفت: تولید یکصد هزار تن شکر در سومین دوره بهره برداری و رسیدن به ظرفیت کامل اسمی کارخانه در سه سال در بین تمام کشت و صنعت های نیشکری کشور یک دستآورد محسوب می شود.

کریمی زند گفت: کشت و صنعت نیشکر دهخدا تلاش کرده در تمام زمینه های تولیدی علاوه بر بالفعل کردن ظرفیت های تعریف شده بتواند راندمان های تازه ای را ایجاد کند.

کشت و صنعت نیشکر دهخدا یکی از واحدهای هفتگانه تابع شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که در 25 کیلومتری شمال شهر اهواز قرار دارد.

این واحد توانسته در مدت سه دوره تولید، ظرفیت های اسمی خود را پشت سرگذارد رکورد تازه ای در بخش های مختلف صنعت و کشاورزی در صنعت نیشکر ایران و حتی در صحنه جهانی ایجاد کند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار