اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴
نمایشگاه" عطر حضور" بمناسبت بیست و سومین اجلاس سراسری نماز صبح روز سه شنبه هفتم دیماه با اختصاص 76 غرفه مربوط به نهادها وادارات و دانشگاه های مختلف با حضور علی عماد معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری خوزستان ونیز آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در محل موزه ی هنرهای معاصر اهواز گشایش یافت .

مدیر امور فرهنگی شرکت آبفا اهواز به عنوان "مسئول روابط عمومی این نمایشگاه "از اعطای لوح تقدیر در بحث نماز به وزیر نیرو خبرداد و گفت: وزارت نیرو به عنوان دستگاه برتر و شایسته تقدیر در امور نماز شناخته شد.

حسین نجفی افزود: حمید چیت چیان در سفر اخیر خود به استان در این نمایشگاه حضور یافت و از اهمیت به حوزه نماز و اثرات آن دربین غرفه ها ابراز خرسندی نمود.
بازدید وزیر ارشاد ،قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور ، مشاور فرهنگی و دینی وزیر نیرو ، معاون وزیر آموزش و پرورش، نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران ،آیت الله حسن زاده امام جمعه ی موقت اهواز از نمایشگاه عطرحضور از دیگر برنامه های این نمایشگاه بود .
مشاور فرهنگی و دینی وزیر نیرو در بازدید از نمایشگاه گفت : نمایشگاه امسال از نظر کیفیت بسیار خوب می باشد و این انتظار از استان خوزستان می رفت همانطوری که در سالهای دفاع مقدس از حریم وطن و دین دفاع کرد بتواند به این خوبی مروج لایقی برای اسلام باشد.
بنیاد شهید و امور ایثارگران با اختصاص غرفه هایی با نام پیام آوران به بیان خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی پرداختند .اسرا و آزادگان سرافراز با ساخت و تهیه وسایل مثل مهر نماز و تسبیح با کمترین امکانات یاد دوران اسارت را زنده نگه داشتند و دوران اسارت را بدلیل مقاومت در برابر ازار و اذیت دشمنان یکی از مهمترین رسالت خود بیان کردند. تفحل به شهدا یکی از بخشهای پر بازدید نمایشگاه بود . 
نجفی همچنین از برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر مدارس استان جهت پاسداشت این اجلاس در نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر برگزاری این مراسم و بخشیدن جلوه ای خاص به محیط و فضای نمایشگاه،تقارن آغاز بکار نمایشگاه با آغاز امامت حضرت مهدی (عج) موهبت دیگری برای برگزارکنندگان آن به شمار آمد.
وی گفت: برگزاری کارگاه های تخصصی در زمینه های نماز و خانواده ،فرزندپروری اسلامی ،عفاف و حجاب و.... با استقبال خوب و مناسب شرکت کنندگان مواجه شد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار