شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲
عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: به علت موضوعات پیش آمده، مدت یک ماه است که جلسات شورا برگزار نمی شود و کارهای ما به تعویق افتاده است.
زینب حیاوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح استیضاح شهردار آبادان در روزهای گذشته اظهار کرد: قانونا استیضاحی صورت نگرفته است و یکسری سئوالات مطرح شد که پاسخ ها نیز قانع کننده بود.

وی در خصوص محل سکونت شهردار آبادان تصریح کرد: منزل شهردار آبادان در این شهر واقع شده است و در حال حاضر پسر وی دانشجوی یکی از دانشگاه های آبادان است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان در واکنش به اظهارات رئیس این شورا مبنی بر وجود بیش از ۷۰ مورد تخلف شهردار این شهر، توضیح داد: در مواردی که بررسی کردیم تخلفی مشاهده نشد.

حیاوی با اشاره به عدم برگزاری جلسات شورای شهر آبادان در روزهای گذشته تاکید کرد: به علت موضوعات پیش آمده، مدت یک ماه است که جلسات شورا برگزار نمی شود و کارهای ما به تعویق افتاده است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان در همین خصوص ادامه داد: در حال حاضر به جای اینکه مشکلات و لوایح را بررسی کنیم، رئیس شورا به دنبال جمع آوری امضا است. چنین اقدامی غیر قانونی است و به منافع مردم آبادان لطمه وارد می کند.

حیاوی در خصوص دیگر موضوع مطرح شده از سوی رئیس شورای اسلامی شهر آبادان مبنی بر اینکه «تا دقیقه ۹۰ دو نفر از اعضا مصمم بودند و یک شبه رای آنها برگشت»، ابراز کرد: شاید یکی از گزینه ها من بودم ولی با چنین رفتارهایی که ما را در عمل انجام شده قرار دهند قانع نشدم.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان در همین خصوص گفت: این موضوع به خود شخص بر می گردد. اگر هر کدام از اعضا یک رای دارند، من نیز یک رای دارم و به هر فردی که بخواهم رای می دهم و در صورتی که موافق و یا مخالف باشم، رئیس شورا نمی تواند از جانب من صحبت کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار