اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۰
مقتدایی در مسجدسلیمان:
استاندار: بدنبال جبران 23 سال عقب ماندگي خوزستان هستيم و لازمه جبران آن همراهي مردم و مسئولان است
استاندار خوزستان گفت: شهرستان مسجدسلیمان نیازمند اعتبارات بیشتری برای محرومیت‌زدایی است.
 عبدالحسن مقتدایی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: جامعه ما با هر ترکیب، فرهنگ و گویش به حدی از رشد و توسعه رسیده که در کنار هم بتوانند مباحثی را مطرح و تجزیه کنند و بهترین راه را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: در این شهری که بسیاری فکر می‌کردند نتوان کاری کرد امروز کار آغاز شده و پروژه فرودگاه یکی از ‌گام‌های اساسی در توسعه مسجدسلیمان خواهد بود.

استاندار خوزستان افزود: شرکت آلومینیوم این شهرستان که اجرای آن عملیاتی شده کار بسیار مهمی در توسعه و ایجاد اشتغال شهرستان خواهد بود و در این زمینه همه تلاشمان را به‌کار می‌گیریم.

مقتدایی با بیان اینکه قطعا اگر شغلی ایجاد شود افرادی به گناه کشیده نمی‌شوند گفت: در کنار شرکت آلومینیوم، شرکت پتروشیمی نیز پیگیری می‌شود که بازدید مجدد از این شرکت منوط به این است که در این شرکت کاری صورت گیرد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: شهرداری‌های توانمند که امکاناتی دارند را بسیج می‌کنیم که در یک شهر دیگر برای یک کار رفاقتی بین یک شهر و شهر دیگر فعالیت کنند که البته برای مسجدسلیمان باید دو شهر کمک رسان باشد.

مقتدايي تصريح كرد: ما به دنبال جبران 23 سال عقب ماندگي خوزستان هستيم و لازمه موفقيت و جبران اين عقب افتادگي همراهي مردم و مسئولان، با هم است.

استاندار خوزستان در پایان گفت: طبق ماده ١٨0، اعتبارات بر اساس شاخص‌های محرومیت‌زدایی است اما این شهرستان در بخش خدمات شهری نیازمند اعتبارات بیشتری است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار