اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی خوزستان ، آقای محسن کاویانی مدیر کل با اشاره به این که اداره کل امور مالیاتی خوزستان و کلیه کارکنان آن ، خود را موظف و مسئول به احقاق حقوق قانونی مودیان می داند ، افزود این خدمات با اعتقاد به حفظ شأن و کرامت والای انسانی از سوی کارکنان و تکیه بر ارزش های متعالی فرهنگ غنی اسلامی ، ایرانی در راستای تحقق عدالت مالیاتی و تو سعه پایدار صورت می گیرد .

ذکر این نکات نیز ضروری است که کارکنان ادراه امور مالیاتی خوزستان ضمن پذیرش نماینده قانونی مؤدیان محترم ، تمام دانش ، امکانات و مهارت های خود را برای جلب رضایت ایشان به کار گرفته و رسیدگی ها و ممیزی های خود را به شکل مستند و مستدل به مدارک، شواهد و قرائن انجام می دهند. ایشان همچنین افزودند که از آنجا که عملکرد ما شفاف بوده و نسبت به آن خود را مسئول می دانیم مودیان محترم می توانند اطلاعات و محتویات پرونده مالیاتی خود را رؤیت نموده و نسخه ای از گزارش رسیدگی مربوط به پرونده خود را در اختیار داشته باشند. 

علاوه بر این مودیان گرامی باید در نظر داشته باشند که مالیات حقه ، طبق قانون وصول می شود و اداره کل امور مالیاتی خوزستان هرگز از مودیان محترم انتظار پرداخت مالیات مضاعف و یا فراتر از قانون را نداشته و بهبود کیفیت خدمات رسانی به مودیان و را وظیفه خود می داند.

از آنجا که مودیان محترم علاوه بر حق برخورداری از رفتار عادلانه ، منصفانه و قانونمند ، حق کسب اطلاع و راهنمایی را دارند ؛ اداره کل امور مالیاتی خوزستان در راستای تحقق عدالت مالیاتی و احترام به این حق مودیان محترم سامانه اینترنتی WWW.TAX.GOV.IR و همچنن شماره پیامک 300072287 را به عنوان پل ارتباطی این اداره و مودیان جهت ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات و پاسخگویی به سوالات و ابهامات مالیاتی معرفی می نماید


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
comment
0
0
comment با سلام و احترام.
از همکاری شما در انتشار اخبار اداره کل امور مالیاتی خوزستان سپاسگزاریم.
روابط عموی اداره کل امور مالیاتی خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار