اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۵۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
اهواز- ایرنا- برخورد یک دستگاه لودر با خط اصلی انتقال آب آشامیدنی در انتهای خیابان خرداد در منطقه کیانپارس اهواز سبب رها شدن صدها هزار متر مکعب آب در خیابان های اطراف شد.

به گزارش ایرنا این حادثه زمانی رخ داد که ماموران شهرداری منطقه دو اهواز حدود ساعت دو بامداد روز پنجشنبه قصد داشتند عملیات اتصال بخش انتهایی خیابان خرداد به بولوار مدرس را انجام دهند که این حادثه سبب توقف این عملیات شد. 

شکستگی خط لوله اصلی آب در حین عملیات سبب شد تا هزاران متر مکعب آب خیابان های اطراف رها شود و بر اثر آن آب به بخشی از کارخانه شرکت پارس بلوک که سازنده فوم های ساختمانی است نیز نفوذ کند. 

ماموران آب و فاضلاب اهواز پس از چند ساعت تلاش موفق شدند شکستگی خط لوله آب در بخش انتهایی خیابان خرداد را ترمیم کنند. 

با این وجود هم اکنون خودروهای عبوری و اهالی منطقه به علت آبگرفتگی برای تردد خود با مشکل رو به هستند چرا که تخلیه و هدایت آب به شبکه فاضلاب با کندی انجام می شود. 

ساکنان خیابان خرداد به خبرنگار ایرنا گفتند:شهرداری بدون هماهنگی و اطلاع مردم اقدام به عملیات اتصال خیابان خرداد به بزرگراه مدرس کرده بود ضمن آنکه در این اقدام شتاب زده چندین اصله درخت که در مجاورت این بوستان قرار دارند نیز از بین رفت. 

شرکت آب و فاضلاب اهواز نیز اعلام کرد عملیات اتصال خیابان خرداد به بولوار مدرس توسط شهرداری منطقه دو بدون هماهنگی با این شرکت انجام شده است. 

بر اثر هدر رفت و شکستگی خط لوله آب و متعاقب آن قطع آب خیابان های اطراف خساراتی به مردم و تاسیسات شرکت آب و فاضلاب وارد شده است. 

با وجود پیگیری ، تلاش خبرنگار ایرنا برای گفتگو با روابط عمومی شهرداری کلانشهر اهواز و شهردار منطقه دو اهواز به سرانجام نرسید. 

راهنمایی و رانندگی اهواز چند سال پیش به علت تصادف های مرگبار در این منطقه ، ورودی خیابان خرداد به بولوار مدرس را مسدود کرده بود
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
خسرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
comment
0
0
comment ملک ... بلوک احتمالا فاقد سند ودر کاربری فضای سبز است.سالها قبل اقای مهندس ... شهردار منطقه دو انرا تخریب کرداما ...مالک با نفوذ و ...مقاومت کرد و بعد راه اندازی تولید بلوکهای یونولیتی در مجاورت یکی از مناطق مهم مسکونی و مجاور بزرگراه مدرس هوس کرد حالا که زمینهای کیانپارس در بالاترین ارزش مالی هستند و مه وخورشید وفلک همراه پس چرا ملک را سه نبش نکنم پس دست بکار شد اول حدود چهار سال پیش فضای سبز راتخریب و موقتا مسیر را باز کردند که بدلیل مخالفت های وسیع سریعا انرا مسدود کردند واکنون که مجدا همه چیز هماهنگ است چه بهتر که شهرداری منطقه شبانه همه شهر ومسولین را در کار انجام شده قرار بدهد.گشایش همچون مسیری علاوه بر انکه اصلا مورد نیاز نیست ترافیک بلوار مدرس را به خطر می اندازد یک شبه زمین ... دو نبش را سه نبش کرده و حداقل 50 درصد ارزش افزده به همراه دارد مجوز شورای ترافیک استان را نداردو.......شهرداری اگر خیلی علامند به شهر است این کارگاه غیر مجاز را جمع اوری و زمینها را ازاد وفضای سبز را گسترش دهد
comment
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
comment
0
0
comment شهردار باید جوابگو باشد که بدون اطلاع و چنین شتابزده عملیات انجام داده است
comment
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
comment
0
0
comment باسلام،
خوزستان از بی آبی در اطش است،
چطور میتوانید آبی که از نفت گرانتر است بدین شکل هدر دهید،
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار