اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
استاندار خوزستان خبرداد:
مقتدایی تاکید کرد که سخت افزارها و نرم افزارهای این کار باید از یک فرهنگ مشترک تبعیت کنند. خدماتی که درمسیرارایه می شود باید با فرهنگ منطقه هماهنگ باشد..
عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان از راه اندازی طرح گردشگری آبی درآبهای ساحلی حدفاصل بین خرمشهر تا هندیجان خبرداد و گفت : درجلسه ای که صبح امروز یکشنبه با حضورفرمانداران آبادان , خرمشهر, ماهشهر, شادگان و هندیجان برگزارشد , طرح مذکور برای بررسی ظرفیت ها و امکانات ,به آنان ابلاغ گردید.

وی گفت : درراستای برنامه هایی که ما برای گردشگری دراستان داریم یک مورد ازآنها گردشگری آبی است . ما ازخرمشهر تا هندیجان ساحل داریم که تاکنون ازاین سواحل هیچ استفاده ای ازنظر رفاه حال مردم و توسعه صنعت توریسم نشده است .

مقتدایی افزود: گردشگری را می توان ازدو منظر دید یکی نقطه به نقطه و دیگری طولی که شامل کل مسافت ازخرمشهر تا هندیجان می شود. ما برای این کار اولا نیاز به دستورالعمل مشخص داریم که به کمک آن بتوانیم میان شهرهایی که دراین مسیر هستند هماهنگی لازم ایجاد کنیم .

وی تاکید کرد که سخت افزارها و نرم افزارهای این کار باید از یک فرهنگ مشترک تبعیت کنند. خدماتی که درمسیرارایه می شود باید با فرهنگ منطقه هماهنگ باشد..

استاندارخوزستان همچنین افزود: ما درحال نهادینه کردن بعضی کارها هستیم . سال گذشته مبارزه با مواد مخدر درقالب یک مانور انجام شد امسال به صورت یک همایش و با حضورهمه دستگاه هایی که درامر مبارزه بامواد مخدر مسوولیت دارند و نیز اصحاب رسانه و انجمن های مردم نهاد اجرا شد . سال آینده باید امورسطحی را پشت سربگذاریم


گفتنی است مقتدایی برای بررسی دقیق موضوع گردشگری آبی و تدوین دستورالعمل مربوطه , دستور تشکیل کارگروهی متشکل از فرمانداران اهواز , آبادان , خرمشهر, شادگان , ماهشهرو هندیجان به همراه مدیرکل میراث فرهنگی , گردشگری و صنایع دستی خوزستان و نیز مشاورخود درامر گردشگری را داده است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار