شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۵

شوشان : در چهارمين سمينار بررسي مسائل و چالش هاي مطبوعات ايران که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه گذشته در تهران و به همت مرکز مطالعات رسانه ها برگزار شد و اساتید گرانقدر رسانه ای کشور از جمله پروفسور معتمد نژاد، دکتر فرقانی، دکتر یونس شکرخواه و دکتر صدیقی، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد دکتر محمد زاده و مدیرکل مطبوعات داخلی پدرام پاک آیین شرکت داشتند به نقد و بررسی وضعیت مطبوعات کشور پرداخته شد.

در این نشست که از تمام اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات ایران برای شرکت در آن از طرف معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت شده بود نخبگان رسانه ای کشور نیز حضور بهم رسانیده بودند که در حاشیه برگزاری مراسم نیز فعالان این عرصه نظرات خود را برای هر چه پر بار تر شدن فعالیت های صنفی به اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات ایران منتقل کردند و همچنین دیدارهایی با معاون مطبوعاتی وزیر و مدیرکل مطبوعات داخلی صورت گرفت و طبق اعلام قبلی مدیرعامل این نهاد صنفی دعوت نامه برگزاری مجمع عمومی این تشکل فراگیر مطبوعات محلی که برای 15 تیرماه سال جاری تنظیم شده است تسلیم معاون وزیر شد.

گفتنی است که پس از این نشست و همزمان با 3 خرداد سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات ایران با دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده 8 سال دفاع مقدس دیدار کردند.

در این دیدار امید حلالی مدیرعامل خانه مطبوعات ایران ضمن ارائه گزارشی از روند شکل گیری خانه مطبوعات در استان ها و کشور از عزم این تشکل برای تاسیس پارلمان مطبوعات ایران سخن گفت که با استقبال دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مواجه شد.

فرمانده 8 سال دفاع مقدس نیز به بیان خاطراتی در مورد سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر پرداخت و نسبت به تقویت این تشکل صنفی ابراز امیدواری کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار