شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
هنرمندان شهرستانی بدلیل عدم امکانات مناسب و حمایت های دلسوزانه، در مسیر رسیدن به جایگاه شایسته خود دچار مشکلات و چالشهای فراوانی هستند و اظهار امیدواری نمود با معرفی و حمایت از هنرمندان شایسته و تداوم حمایت و تدبیر مدیران عرصه فرهنگ و هنر شاهد ماندگاری و انتقال فرهنگ غنی ایرانی به نسلهای آینده نیز باشیم.

شهر باغملک برای اولین بار با همکاری اداره ارشاد واسلامی این شهرستان شاهد برگزاری کنسرت موسیقی بختیاری با هنرمندی فرهاد بیژن پور خواهد بود.


به گزارش شوشان ؛ داوود سلیمانی مدیر این کنسرت اظهار داشت: شهرستان باغملک دارای استعداد و پتانسیل بالایی در حوزه فرهنگ و هنر است و فرهاد
بیژن پور از هنرمندان شایسته این شهرستان است که طی سالهای گذشته با ممارست و کسب تجربه از اساتید برجسته موسیقی و با رویکردی اصولی پا به عرصه موسیقی فولکوریک بختیاری گذاشت و توانست اولین آلبوم خود را در سال 92 با اشعار خود و جبار رضایی و همکاری علی مرادی تحت عنوان(دوارته) به بازار موسیقی کشور عرضه کند.


وی همچنین با اشاره به اجرای موفق کنسرت ایشان در ماه گذشته که در شهر اهواز برگزارشد گفت: اجرای باشکوه و استقبال مردم فرهنگ دوست از این کنسرت که اولین تجربه بیژن پور در اجرای زنده بود ، ما را بر آن داشت تا بپاس و احترام مردم با اصالت شهرستان باغملک و مقارن با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نسبت به اجرای این کنسرت برنامه ریزی نمائیم.
وی در ادامه افزود: هنرمندان شهرستانی بدلیل عدم امکانات مناسب و حمایت های دلسوزانه، در مسیر رسیدن به جایگاه شایسته خود دچار مشکلات و چالشهای فراوانی هستند و اظهار امیدواری نمود با معرفی و حمایت از هنرمندان شایسته و تداوم حمایت و تدبیر مدیران عرصه فرهنگ و هنر شاهد ماندگاری و انتقال فرهنگ غنی ایرانی به نسلهای آینده نیز باشیم.
سلیمانی همچنین از مراحل تهیه آلبوم دوم این خواننده جوان با اشعار بختیاری و نیز اجرای دو تصنیف سنتی-میهنی با اشعار دکترسیاوش کرد و استاد علی بداغی در صورت جذب اسپانسر و تامین هزینه تولید خبر داد و گفت: 
استاد علی حافظی سرپرست گروه و نوازنده برجسته نی -بهروز عزیزی (سنتور)-صادق باجلاوند (کمانچه)عباس شهریاری(شورانگیز)-امین افروز (تار)-وحید جوادمکویی (تارباس)-فرشیدتوکلی (تنبک)
و احسان انصاری (دف) با هنرمندی خود فرهاد بیژن پور را در این کنسرت همراهی می کنند.
لازم بذکر است این کنسرت 22 بهمن ساعت 16 در سالن ورزشی تربیت بدنی واقع در خیابان شهرداری شهر باغملک برگزار می شود.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
comment
0
0
comment زنده باد باغملک ولر بختیاری
comment
مصطفی و
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
comment
0
0
comment زنده باد باغملک و ایل غیور بختیاری
comment
مرتضی علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
comment
0
0
comment بنازم باغملکیایه غیور را زنده باد باغملک وجوانان غیورش
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار