اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
5 هزار واحد مسکن مهر امروز با حضور آقای مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در 17 شهر استان خوزستان به متقاضیان واگذار شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : این واحدهای مسکن مهر در شهرهای با جمعیت بیش از 25هزار نفر از جمله اهواز ، آبادان ، ماهشهر ، بندر امام ، دزفول و اندیمشک ساخته و به متاقضیان واگذار شد.
منوچهر رحمانی افزود : این واحدها در قالب تفاهم نامه سه جانبه ، تعاونی ها و خود مالکی ساخته شده اند.
وی گفت : زیر بنای هرکدام از این واحدهای مسکونی بین 75 تا 85 متر مربع است و برای هر واحد بین 20 تا 25 میلیون تومان تسهیلات بانکی مسکن مهر پرداخت شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان افزود : مجموع برنامه مسکن مهر در خوزستان به غیر از مسکن روستایی ساخت 110هزار واحد مسکونی است.
رحمانی گفت : از این تعداد واحد مسکن مهر بیش از 80 هزار واحد در 19شهر با جمعیت بالای 25 هزار نفر ، 14هزار واحد در شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر ، 11هزار و 500 واحد در شهرهای جدید رامین و شیرین شهر اهواز و مابقی در شهرهای دارای بافت فرسوده ساخته می شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
جمعی از اعضای هنرمندان بهبهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
comment
0
0
comment آقای مهندس رحمانی
باسلام
استدعا داریم دستور فرمائید تا نسبت به مسکن مهر هنرمندان بهبهان که بیش از 6سال از آن می گذرد وهرساله وعده های افتتاح آن را را در ذهه مبارک فجر میداددندرا صادر فرمائید .این دهه هم گذشت.ما منتظر پیگری ویژه جنابعالی هستیم،
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار