شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
رییس بنیاد نخبگان خوزستان:
زراسوندی ادامه داد: تسهیلات ویژه به برگزیدگانی اعطا می شود که می توانند در جهت کارآفرینی و اشتغال استفاده کنند.
 رییس بنیاد نخبگان خوزستان با اشاره به اینکه پنجمین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل کشور سوم تا هفتم اسفند ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود گفت: 40 شرکت در استان برای حضور در این جشنواره و نمایشگاه ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایرنا ˈعلیرضا زراسوندیˈ شنبه در نشست خبری کمیته استانی جشنواره علم تا عمل در سالن اجتماعات حوزه ریاست بنیاد نخبگان خوزستان اظهار کرد: بعد از ارزیابی 20 شرکت، حائز شرایط لازم برای حضور در نمایشگاه شدند.

وی افزود: از این تعداد نیز پنج شرکت دارای فروش بالای چهار میلیارد ریال به عنوان شرکتهای برگزیده استان انتخاب شدند و از این تعداد نیز سه شرکت دارای شرایط کامل دانش بنیانی از جمله ثبت اختراع، صادرات، ارتباطات بین المللی، قراردادهای فروش به عنوان شرکتهای برگزیده استان برای ورود به بخش مسابقه جشنواره ملی علم تا عمل انتخاب شدند.

زراسوندی ادامه داد: تسهیلات ویژه به برگزیدگانی اعطا می شود که می توانند در جهت کارآفرینی و اشتغال استفاده کنند.

رییس بنیاد نخبگان خوزستان اضافه کرد: نمایشگاه علم تا عمل به عنوان یک فن بازار می تواند فرصتی برای جلب مشتری و انعقاد قرار داد با شرکتهای دانش بنیان باشد.

وی تصریح کرد: معیار امسال ورود شرکتهای دانش بنیان به جشنواره، فروش دانایی محور است یعنی شرکت های وارد جشنواره می شوند که بالای یک میلیارد ریال در سال فروش دانایی محور داشته باشند.

زراسوندی گفت: براساس تفاهم نامه ای بین معاون علمی، فناوری رییس جمهوری و وزیر کشور، که به تمام استانداری های استان های کشور ابلاغ شده است در هر استان استانداری ها متولی برگزاری پنجمین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل شدند.

رییس بنیاد نخبگان خوزستان اظهار کرد: پیرو تفاهم نامه، آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی به استان ها، بنیاد نخبگان به عنوان دبیر کمیته انتخاب شد.

وی افزود: بنیاد نخبگان خوزستان در سال 1391 با پیگیری های جامعه نخبگان و حمایتهای استانداری تاسیس شد و زیر مجموعه بنیاد ملی نخبگان است.

زراسوندی گفت: اولین هدف بنیاد ملی نخبگان و به تبع آن بنیادهای استانی پایش و شناسایی نخبگان و حمایت از جوامع نخبگانی است.

رییس بنیاد نخبگان خوزستان ادامه داد: فعالیت های بنیاد نخبگان در قالب دو سند شامل سند راهبردی کشور در امور نخبگان و سند برنامه راهبردی بنیاد نخبگان می باشد و برنامه های ما از این دو سند تبعیت می کند.

وی اظهار کرد: تخصص، خلاقیت و تاثیر گذاری ویژگی های یک فرد نخبه است و در حال حاضر 345 نفر تخت پوشش بنیاد نخبگان استان هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار