اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام این که تیم‌های امدادی به منظور ارائه خدمات به مردم متاثر از گرد و غبار و ریزگردها در خوزستان، در حال خدمت‌رسانی هستند، از آماده‌باش استان‌های همجوار خوزستان خبر داد.

دکتر ناصر چرخ‌ساز که شب گذشته در رأس هیاتی و به دستور رئیس جمهور به همراه وزیر بهداشت  و درمان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای رسیدگی به مردم اهواز به این شهر سفر کرده است با بیان اینکه اقدامات هلال احمر با آغاز ورود ریزگردها آغاز شد، گفت: از ابتدای بروز پدیده گرد و غبار و ریزگردها در اهواز، گروه‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان خدمات امدادی لازم را به مردم شهرها و شهرستان‌های استان ارائه کرده‌اند.

وی افزود: بر این اساس تا کنون در میان ۲۲۰ هزار تن از مردم استان خوزستان ماسک و در میان ۲۰۰ هزار تن دیگر بروشورهای آموزشی و هشدار دهنده درباره ریزگردها، توزیع شده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام آماده‌باش ۳۹ تن از امدادگران هلال‌احمر به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم، اظهار کرد: همچنین ۲۹ دستگاه آمبولانس نیز برای ارائه خدمت و انتقال افراد متاثر از گرد و غبار به بیمارستان و مراکز درمانی به کار گرفته شده است.

وی گفت: در این زمینه به استان‌های همجوار خوزستان هم آماده‌باش داده‌ایم تا در صورت نیاز امدادگران آنها هم برای خدمت‌رسانی به استان اعزام شوند.

چرخ‌ساز تصریح کرد: مقرر شده است تا گزارش سفر اعضای دولت به خوزستان به منظور بررسی شرایط این استان از نظر مواجهه با پدیده گرد و غبار و ریزگردها روز شنبه به دولت ارائه شود.

وی اظهار کرد: تا کنون 75 دستگاه آمبولانس و تجهیزات در خوزستان بکار گرفته شده و 2774 امدادگر نیز در خوزستان مستقر هستند و پوشش می‌دهند.

گفتنی است به دنبال شدت گرفتن پدیده ریزگردها و گرد و غبار در استان خوزستان عصر روز گذشته به دستور معاون اول رئیس‌جمهوری تیمی از دولت از جمله وزیر بهداشت و درمان، رئیس سازمان مدیریت بحران و رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر عازم اهواز شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار