شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۹
ا) دلیل عدم حضور استاندار مقتدایی در بین معترضان مدنی متحصن جلوی در ورودی استانداری چه بود؟

2 ) دلیل عدم نزول اجلاس خانم ابتکار رییس سازمان محیط زیست کشور به خوزستان چه بود و چرا از همان راهی که وزیر بهداشت آمد خود را موقع بحران به خوزستان نرسانید تا از نزدیک شاهد اوضاع باشد و در دل بحران برسد؟ این بی توجهی چگونه قابل توجیه است؟

3) در حالی که در راهپیمایی دشمن شکن و غیورانه و حاکی از وفاداری مردم خوزستان، جماعت با ماسک و چفیه به خیابان ها و صفوف راهپیمایی آمده بودند و در راس آنان آیت الله موسوی جزایری نماینده معزز ولی فقیه نیز ماسک زده بود؛ توجیه دکتر هاشمی وزیر بهداست و استاندار مقتدایی برای عدم همراهی با مردم و ماسک نزدن چه بود؟ آیا ایشان می خواست القا کند که بنا به علم پزشکی که دارند وضعیت هوای اهواز بر خلاف نظر عموم بحرانی نیست؟

4) دولت چه اقدام جبرانی برای مردم خوزستان انجام می دهد؟ با توجه به ضرورت شست و شوی گسترده آیا وزارت نیرو حاضر است حداقل دو دوره آب و برق خود را از مردم خوزستان نستاند؟

5) عزیزان وکلای خوزستانی آیا به این ضرورت رسیده اند که همانند روزنامه نگاران به میدان آمده و در مورد موضوع متنابه فعال شوند که کمترین اقدام این فرزندان ملت و خوزستان اعلام جرم و تشکیل پرونده علیه برخی مسوولان نالایق قبلی و فعلی استانی و کشوری ست یا همچنان کاری به ماجرا ندارند و موضع انفعال و سکوت خواهند داشت؟

6) دولت چه اقدام جبرانی برای تجدیدنظر در سدهای مغایر با محیط زیست خوزستان مانند سد گتوند انجام داده و برای بازگرداندن حیات به رودخانه ها و تالاب های خوزستان چه برنامه شفافی دارد؟

تاکید بر این نکته راهگشاست که خوزستانی ها علاوه بر همدردی دولت چشم انتظار اقدام عملی برای جبران مافات محیط زیست و سلامت خود هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار