شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۹۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان:
محمدیان از در حال اجرا بودن 140 پروژ به اعتبار 40 میلیارد تومان از محل منابع داخلی و استانی در شهرک های صنعتی استان خبرداد و گفت: عمده این پروژه ها مورد بهره برداری قرار گرفته است.همچنین تاکنون 49 واحد صنعتی نیز در شهرک های صنعتی شوشتر مورد بهره برداری قرار گرفته است که موجبات اشتغال زایی 762 نفر را به طور مستقیم فراهم آورده است.
شوشان- علیرضا عبدالله نژاد : به مناسبت دهه مبارک فجر، 24 پروژه  عمرانی درشهرک های صنعتی خوزستان به بهره برداری رسید

مراسم آیین  بهره برداری همزمان از 24 پروژه عمرانی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی،اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، دهقان معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان ، حیدر نجفی فر فرماندار شهرستان شوشتر و دیگرمسئولان استانی و محلی در محل شهرک های صنعتی شوشتر برگزار شد.

به گزارش شوشان ، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در حاشیه آیین بهره برداری این پروژه ها اظهارکرد: پروژههای مذکور شامل افتتاح  ایستگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی شماره یک شوشتر و تامین یک دستگاه خودرو آتش نشانی  و تامین یک دستگاه ماشین آتش نشانی برای شهرک صنعتی شماره سه اهواز است که در مجموع 11میلیارد و 500 میلیون ریال برای تامین خودرو و احداث ساختمان هزینه شده است.

 اخلاق محمدیان  افزود: همچنین همزمان از شش طرح گازرسانی به شهرکها و نواحی صنعتی خوزستان هفتگل، رامهرمز، گتوند، رامشیر، ناحیه صنعتی مرعی و امیدیه با اعتبار 31 هزار میلیون ریال بهره برداری شد.

وی گفت: شش طرح آبرسانی به نواحی صنعتی شاوور، هویزه، اندیکا، لالی، زیدون، و نیز شهرک صنعتی شماره دو شوشتر با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 900 میلیون ریال به طور همزمان انجام گرفته است.

محمدیان افزود: همچنین بهره برداری همزمان از 11 طرح مخابراتی نواحی صنعتی شاوور، دارخوین، جنت مکان گتوند، مرعی، هفتگل، شعیبیه شوشتر ، شهرک صنعتی رامهرمز، سوسنگرد، امیدیه، اهواز پنج و هندیجان با سه میلیارد و500 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری شرکت شهرک های صنعتی انجام شد.

محمدیان از  در حال اجرا بودن  140 پروژ به اعتبار 40 میلیارد تومان از محل منابع داخلی و استانی در شهرک های صنعتی استان خبرداد و گفت: عمده این پروژه ها مورد بهره برداری قرار گرفته است.همچنین تاکنون 49 واحد صنعتی نیز در شهرک های صنعتی شوشتر مورد بهره برداری قرار گرفته است که موجبات اشتغال زایی 762 نفر را به طور مستقیم فراهم آورده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت:  445 هکتار زمین صنعتی در شهرک های صنعتی شوشتر  در اختیار داریم و تاکنون با 114 واحد صنعتی در این شهرک ها وارد انعقاد قرارداد شده ایم.

محمدیان یادآورشد: تکمیل زیرساخت های لازم در اولویت نخست شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان قرار دارد. وی از راه اندازی مرکز خدمات فناوری کسب وکار در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز خبرداد و گفت: 2 تصفیه خانه فاضلاب در شهرک های صنعتی شوش و ایذه نیز تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می گیرد. وی ادامه داد: در زمینه تامین روشنایی و امنیت شهرک ها مشکلی وجود ندارد  و اکثر قریب به اتفاق شهرک های صنعتی از روشنایی لازم برخوددار هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ادامه داد: در سال جاری افزون بر 50 طرح برای اخذ تسهیلات  از محل  کمک های  فنی و اعتباری  و  نوسازی صنایع  به بانک های عامل معرفی گردیده اند.

محمدیان ادامه داد: تامین نیازهای آب و برق،گزار و مخابرات برای شهرک های صنعتی با همکاری دیگر دستگاه های خدمت رسان میسر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان همچنین از بهره برداری از شبکه گاز و شبکه تلفن و دسترسی به اینترنت این ناحیه صنعتی گتوند و آغاز عملیات اجرایی سردرب این حیه صنعتی خبرداد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گنوند در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از زحمات مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: ظرف یک سال اخیر جناب محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان توجه ویژه ای به احیای شهرک های صنعتی استان خوزستان داشته است. وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرک های صنعتی شوشتر از قبیل گازرسانی ، فضای سبز ، استقرار یکدستگاه آتش نشانی و آسفالت معابر، مجموع این اقدامات را زمینه ساز رقابت و دلگرمی صنعتگران دانست.

نماینده مردم شوشتر و گنوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث سردخانه 1700 تنی توسط بخش خصوصی در این شهرک گفت: این سردخانه با سرمایه گذاری 2میلیارد و 600 میلیون تومانی سرمایه گذار ئ اخذ 800 میلیون تومان تسهیلات برای نگهداری انواع محصولات کشاورزی در شهرک صنعتی شوشتر مورد بهره برداری قرار گرفته است.

دهقان معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اظهار امیدواری کرد که مجموعه این اقدامات بتواند زمینه توسعه و اشتغال صنعتگران استان خوزستان را فراهم آورد.

گفتنی است در این مراسم گروهی از صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی  شوشتر و ناحیه صنعتی شهرستان گتوند  به نمایندگی از دیگر صنعتگران از زحمات شبانه روزی و عمل به وعده داده شده توسط مهندس محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان تقدیر و تشکر کردند.

یادآور میشود در استان خوزستان 71 شهرک و ناحیه صنعتی فعال است.



عکس ها از : جابر احمدی

















comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
comment
0
1
comment خدا روشکر که دهه ی فجری داریم تا طرحها وکارها ی انجام شده رو برا اون روز به بهره برداری برسونن مسولین ما .امید است که این طرح ها بیشتر وبیشتر بشن تا بلکه جوانان ما دلگرم تر بشن به کشورشون ومسولینشون.خدا کنه ....
comment
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
comment
1
0
comment همیشه وهمه جا از مسولین تشکر وقدر دانی میشه واز خبرنگاران دلسوز وپرتلاش خیلی کم ویا اصلا قدر دانی نمیشه .بنده ی حقیر از همه ی خبرنگاران خصوصا جناب عبدالله نژاد بابت اطلاع رسانی سریعشون در انتشار خبرها تشکر وقدر دانی می کنم این تشکراز طرف همه ی دزفولی ای عزیز و مردم شمس آبادهستش.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار