اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۱۰۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
سخنگوی شورای شهر اهواز به برگزاری کنفرانس ملی توسعه کلانشهرها در اهواز اشاره کرد و گفت: بودجه قابل توجهی برای پژوهش‌های شهرداری در بودجه ۹۳ در نظر گرفته شده، انتظار می‌رود در برگزاری این گونه همایش‌ها و کنفرانس‌ها و بررسی مقاله‌های ارسالی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها بهره برد، باید به بحث پژوهش و انجام تحقیقات کاربردی و دارای خروجی مناسب توجه لازم کرد.
مریم ابریشم کار، عضو شورای شهر اهواز گفت : انتقال آب از نقاط مختلف به بخش‌های خشک شده تالاب‌ها در استان یا استفاده از نوعی خاک پلیمری برای تثبیت شن‌ ها و بیابان‌ها می‌تواند در این زمینه کار گشا باشد.

ابریشم کار عنوان کرد: همچنین باید هرچه سریعتر نسبت به تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌های خوزستان و حتی استان‌های درگیر با این پدیده اقدام شود.

این عضو شورای شهر اهواز گفت: معاونت فرهنگی در شرایط گرد و خاک باید به ارایه آموزش‌های شهروندی و نکات خود مراقبتی از روشهای مختلف نصب بنر، توزیع بروشور یا اعلام این نکات از طریق رسانه‌های جمعی مانند رادیو و تلویزیون مردم را آگاه کند.

ابریشم کار با تاکید بر لزوم توجه به کارگران خدمات شهری در شرایط بد جوی و گرد و خاک در اهواز گفت: همه ما انتظار داریم پس از پدیده گردوخاک وقتی از منزل خارج می شویم شهرمان را پاکیزه ببینیم، با توجه به این‌که ۹۰ درصد پاکیزگی شهر بر عهده این قشر کارگر است، باید توجه ویژه به آنها شود،با توجه به این شرایط جوی در استان حتی اگر لازم باشد، باید به ارتقای میزان حقوق و دستمزد این کارگران توجه شود.

سخنگوی شورای شهر اهواز در ادامه به برگزاری کنفرانس ملی توسعه کلانشهرها در اهواز اشاره کرد و گفت: بودجه قابل توجهی برای پژوهش‌های شهرداری در بودجه ۹۳ در نظر گرفته شده و بنابراین انتظار می‌رود در برگزاری این گونه همایش‌ها و کنفرانس‌ها و بررسی مقاله‌های ارسالی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها بهره برد، همچنین باید به بحث پژوهش و انجام تحقیقات کاربردی و دارای خروجی مناسب توجه لازم کرد.

ابریشم کار ادامه داد : بهتر نبود کنفرانسی که انقدر از آن تعریف و تمجید می شود در دانشگاه چمران برگزار و از مقالات علمی و پژوهشی دانشجویان نخبه استفاده می شد،متاسفانه بارها گفته ایم در شهرداری بسیاری از پروژه های پژوهشگران علمی گرفته می شود و بنام کسی دیگر استفاده می شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۵
comment
comment
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
comment
3
1
comment درود بر خانم دکتر ابریشمکار.
امیدواریم شهرداری اهواز تکانی به خود بدهد و بتواند در حوزه پژوهش هم حرفی برای گفتن داشته باشد
comment
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
comment
1
0
comment شهرداری اهواز باید ضعف های خود را در حوزه پژوهشی رفع کند. مدیریت شهری بدون داشتن پشتوانه مطالعاتی و پژوهشی کارامد ، ناموفق خواهد بود
comment
اسحاقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
comment
0
0
comment به نظر شخصی خودم بهتر است مسا یل علمی و پزوهشی در دانشگاه شهرداری متمرکز شود که بازده خوبی خواهد داشت
comment
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
comment
1
0
comment تا جایی که اطلاع دارم مطالعات شهرداری یکی از موفق ترین مرکز شهرداری است
comment
پارسا
|
United Kingdom
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
comment
0
2
comment شهر و شهردار اهواز ابتدا باید فکری به حال اسفالتش بشود سپس به فکر پژوهش باشد.ما وظایف اصلی را رها کرده ایم و به فرعیات می پردازیم.جای پژوهش در مراکز دانشگاهی ست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار