اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰
رییس جمعیت هلال احمر آبادان گفت:در راستای ترویج فرهنگ داوطلبی و نیکوکاری و جلب کمک های نیکوکاران برای درمان بیماران سرطانی، برنامه سفرنامه سلامت و امید هفتم اسفند ماه میهمان مردم آبادان است.

به گزارش ایرنا، 'فرزاد آلفونه' یکشنبه در نشست خبری با رسانه های محلی آبادان افزود:برنامه سلامت و امید، ابتکاری جدید است که با مشارکت شبکه 1 صدا و سیما و جمعیت هلال احمر تدارک دیده شده و به صورت زنده پخش تلویزیونی می شود.

وی از اجرای برنامه باران مهربانی در راستای کمک به بیماران سرطانی در این برنامه خبر داد و اظهار داشت: در این برنامه، آموزش، پیشگیری و اقدامات درمانی بهداشتی از سوی داوطلبان تبلیغ می شود.

آلفونه ترویج فرهنگ داوطلبی در میان اقشار مختلف جامعه، جلب مشارکت مردمی و ترویج فرهنگ کمک های نوع دوستانه را از اهداف این برنامه خواند و گفت:در این برنامه چادرهای جمعیت هلال احمر برپا شده و بیماران به صورت رایگان ویزیت و درمان خواهند شد.

رییس جمعیت هلال احمر آبادان اظهار داشت:در برنامه زنده تلویزیونی نیز، گروه های سرود و موسیقی شهرستان به اجرای برنامه می پردازند.

رییس جمعیت هلال احمر آبادان همچنین باب یان عملکرد این نهاد در روزهای انتشار ریزگردها، از توزیع پنج هزار ماسک در ایام گردو خاک در شهر آبادان خبر داد و گفت:آموزش جامعه هدف در برابر هجوم ریزگردها از برنامه های هلال احمر آبادان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار