اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
درآستانه بازی مهم فولاد خوزستان برابرالسد قطر:
عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان عصرسه شنبه درجمع بازیکنان فوتبال فولاد خوزستان حضوریافت و درآستانه بازی مهم این تیم برابرالسد قطر باآنان به گفت وگو پرداخت .

  این دیدار  قوت قلبی برای  ستاره های قرمزپوش فوتبال خوزستان بود تا آنان باردیگربرای مردم خوزستان افتخارآفرینند و شادی رابه کانون گرم خانواده ها هدیه کنند.

    دکتر مقتدایی دراین دیدار گفت :  علی رغم اینکه تلاش های فراوانی صورت گرفت تا با جذب بازیکنان , این تیم را به زمین بزنند ولی فولاد با استفاده از پتانسیل نیروی جوان و بازیکن ساز خود توانسته همچنان در رقابت های کشور قدرتمند ظاهرشود.

استاندار خوزستان افزود: خلاقیت و قابلیت تک تک بازیکنان ما  موقعیت ساز است ومطمئنم که برای این تیم و مردم خوزستان افتخارخواهند آفرید.

 نماینده عالی دولت درخوزستان  با تاکید بر جایگاه و محبوبیت تیم فولاد خوزستان در میان مردم استان خوزستان اظهارکرد: پس  از قهرمانی این تیم , موج شادمانی و جشن سراسر استان را در بر گرفت بطوری که این شادمانی دست کمی از بردهای ملی نداشت . کاربزرگ شما موجی از شادمانی را با کمترین هزینه  وارد تک تک خانواده ها کرد که این شادمانی بدون مزاحمت برای بقیه , انجام شد.

   مقتدایی افزود:چهارشنبه (امروز)  نیز چشم امید مردم به این تیم پرستاره است علی رغم اینکه ستاره های زیادی از این تیم رفتند ولی فولاد با همین بازیکنان همچنان پرستاره است . با بازی خود پاسخ کم لطفی ها را بدهید.

   تیم فولاد خوزستان عصر امروز چهارشنبه در ورزشگاه غدیراهواز  به مصاف تیم السد قطرازسری رقابت های جام باشگاههای آسیا  خواهد رفت




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار