اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز صبح یکشنبه مورخ 93/12/10 میزبان تیم ارزیابان وزارتی شد. تیم 15 نفره کارشناسان خبره وزارتی که به منظور بررسی و ارزیابی روند اجرای طرح تحول نظام سلامت به اهواز سفر کرده اند، امروز در قالب 3 گروه مجزا از بیمارستان های اهواز بازدید خواهند نمود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جلسه ابتدایی با این بازرسان، ضمن توصیف شرایط خاص استان خوزستان پس از 8 سال جنگ تحمیلی گفت: متاسفانه میانگین سنی بیمارستان های استان ما حدود 50 سال است و زیرساخت های موجود قدیمی و فرسوده هستند.

نظری افزود: خدا را شکر می کنیم که در دولت تدبیر و امید، بودجه ای جهت بازسازی و بهبود وضعیت موجود در نظر گرفته شد و با اجرای بسته ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستانی در طرح تحول نظام سلامت دست کم، شکل ظاهری بیمارستان ها متحول شد، آنچنان که هم اکنون نیز مقایسه بخش های اصلاح شده و بخش هایی که هنوز زمان اصلاح آنها فرا نرسیده ممکن است.

وی با تشریح روند روبه رشد خروج نیروهای انسانی از استان و کمبود جدی نیروی انسانی بویژه در حیطه پرستاری افزود: با وجود تنگناهای موجود، همکاران ما تمامی تلاش خود را برای اجرای طرح تحول و ارائه خدمات با کیفیت به بیماران به کار بسته اند و لذا انتظار داریم وضعیت استان ما با به صورت عادلانه با سایر استان ها مقایسه و ویژگی ها و مختصات بومی استان در گزارشات ارائه شده به وزارتخانه لحاظ شود.  

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان ارزیابان طرح تحول در نخستین روز ماموریت خود در استان خوزستان، بازدید از بیمارستان های شفا، آیت الله طالقانی و سلامت اهواز را در دستور کار خود قرار دادند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار